KeyanZa Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Hey lurte på om her er noen norske som spiller på Shadowfire serveren..... få norske der.. går d ann å velge ny server men beholde fyren min?
LeGranDuc Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Skal være mulig å bytte server, men du mister alt av items og credits. Du beholder skillsa dine. Spiller på Eurpoa-Chimaera
KeyanZa Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 (endret) skal jeg prøve å bytte er så få folk på den jeg er på... noen som vet hvordan man bytter server da=?? Endret 27. februar 2005 av KeyanZa
alt Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 skal jeg prøve å bytte er så få folk på den jeg er på... noen som vet hvordan man bytter server da=?? heh dette tar SOE penger for å gjøre ligger et sted på siden dems søk på character tranfer
KeyanZa Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 penger for ditta??? betalte jo for spillet og betaler jo hver månede, nokk d vel. men noen som vet kor jeg får fiksa d da? finner ingen ting om d, har søkt på forumet og hjemmesida deres, en eller merklig grunn så får jeg ikke legge inn ny post på forumet der, står at jeg ikke er registrert selv om jeg er d.... merklig
njøs Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 De tar faktisk penger for det Spiller på Europe - FarStar, mange norske der
KeyanZa Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 da er d gjort, håper d går, kommer til farstar kosta faen med peng ja,,,, men vil ikke miste fyren min og gidder ikke begynner på en ny, og d er kjedlig å spille på en amrikansk server dem ligger jo noen timer i forskjell så der er sjelden folk....
JediMindTriks Skrevet 9. mars 2005 Skrevet 9. mars 2005 kjipt at at mange nordmenn er så spredt rundt på de forskjellige serverne :/ jeg spiller på Ahazi,d er har jeg møtt ca 10 norske, hadde alle vært på en server kunne vi lagd en kick ass guild
KeyanZa Skrevet 11. mars 2005 Forfatter Skrevet 11. mars 2005 jeg har truffet få norske på serveren ja, men noen... men der er jo maaaange andre der da:)
Tahiro Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Har alltid spilt på Chimeera serveren og der er det veldig mange norske og svensker. Regnes vel som hovedserveren for europeiske. Look me up hvis du skifter.
kenti6 Skrevet 19. mars 2005 Skrevet 19. mars 2005 Hey. Lurte på om noen Nordmenn spillte på Lowca? Har min main og alt der, en jedi og en rifle/cm. Ellers har jeg også en char på chimera som jeg leker med litt innemellom. Si ifra, har lyst til å begynne/ være med i et norsk guild
Tahiro Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Fleste nordmenn finner du på FarStar eller Chimeera siden det er kun de 2 som er europeiske . Råder deg sterkt til å flytte hit ikke bare pga norske og svensker men ping helt ned til 50 ms . Dette er en STOR fordel i PvP !
TRS Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Fleste nordmenn finner du på FarStar eller Chimeera siden det er kun de 2 som er europeiske . Råder deg sterkt til å flytte hit ikke bare pga norske og svensker men ping helt ned til 50 ms . Dette er en STOR fordel i PvP ! har dem lagt ned Infinity serveren igjen? (den tredje europeiske serveren når jeg spilte)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå