Gå til innhold

Betalings problem hos Blizzard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
While very serious, this seems to be limited to a small amount of players. As far as I understood from my chat with Support the money has not actually been charged but reserved for charging. We're doing everything we can to track down every single charge and run charge-backs to make sure nobody's actually billed. If somebody does get billed they'll of course be reimbursed.

 

We're also investigating how this happened to make sure it can't happen again.

 

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post25504

 

I've been informed that all charges have been cancelled and thus nobody should see money deducted from their account. Very sorry for the inconvenience and uncertainty this has caused.

 

http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...tmp=1#post25831

Skrevet (endret)

broren min har fått 10 day guest passet mitt fra WoW CE og jeg lurte på, må han kjøpe WoW i butikken etterpå da eller går det an å¨bare oppgradere til retail acc ?

 

edit: WTF de har belasta meg og for 599,- :hrm:

 

"The Account Will Not Be Charged Until Later" My ass.

Endret av 2mass
Skrevet
broren min har fått 10 day guest passet mitt fra WoW CE og jeg lurte på, må han kjøpe WoW i butikken etterpå da eller går det an å¨bare oppgradere til retail acc ?

Han får spille gratis i 10 dager.

Etter det må han kjøpe spillet, han får som vanlig de 30 gratis dagene, men for å beholde sine char(s) må han gå innpå account management og ikke create new account når han registrerer det kjøpte spillet.

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...