Gå til innhold

Webshop'er som tilbyr gratis levering - Post her!


Anbefalte innlegg

Tenkte vi kunne lage en liste over webshoper som tilbyr gratis frakt. For meg er dette et kjempepluss, da frakt ofte utgjør en stor del av ordrens totale kostnad.

Vet egentlig ikke om så mange selv, men går utifra at det finnes flere enn de jeg vet om. La oss holde det noenlunde innen data/spill, film/musikk - sjangeren.

 

Butikker som har gratis levering:

 

www.play.com - (UK) Sender gratis til Norge (Film, Musikk, Spill, Bøker, Div. El)

www.gamesbutikken.com/ - (DK) Spill til maks 200 kr (Spill)

www.dvdstrax.com - (EU) Ordrer under <200kr (Film, Spill)

www.dvdsoon.com - (EU) Gratis dersom man er medlem (Film, Spill)

www.apple.no - Ved ordrer over 830kr (Apple-produkter, bl.a Ipod)

Endret av suzze
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke helt enig med deg i at det kun er ett salgstriks med at de "baker" det inn i prisen.

 

Hvis prisen er konkurransedyktig og at de ved siden av dette tilbyr gratis frakt så må det kunne kalles ett godt tilbud.

 

Det kan jo være at noen webshopper ønsker å øke salgsvolumet og at de da lever med litt dårligere marginer på produktene sine.

 

Enkel markedsøkonomi kaller jeg det!!

Lenke til kommentar
Det er ingen nettbutikker som har gratis frakt, frakten er innbakt i prisen hos de butikkene som reklamerer med free shipping. Veldig lurt salgstriks.

Ett godt eksempel på dette:

 

Jeg kjøpte meg en Puma-bag hos en nettbutikk, betalte 445.

Frakt var gratis.

Dagen etterpå er jeg i byen, å der selges den for 299!

Lenke til kommentar

hehe...

 

dette er litt off-topic, men: jeg får bestilt varer fra norek/komplett til komplettpriser igjennom et lite firma her... gratis frakt, men de henter bare 2 ganger i uka og holder stengt i helga, så weekendtilbud går jeg glipp av :p men så er det jo ikke så ofte at man sparer de 180 kronene man betaler i frakt på weekendtilbudet da...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...