Hr. Jenssen Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Gamespy har nå kommet med en innholdsrik sniktitt på det de fleste her vet om, DOOM3's oppkommende utvidelse; Resurrection Of Evil!
Glipp Skrevet 6. mars 2005 Skrevet 6. mars 2005 nice review... men ville ikke lese alt.. fordi den røpet vell mye hvis du spør meg..vil ikke få hele historien servert foran meg lenger for den slippes ut..
Wooho Skrevet 1. april 2005 Skrevet 1. april 2005 Synes det er veldig få som gleder seg til denne expansin pakken som kommer vel om 7 dager. Dobell løps hagle hear I come
Enceladus Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 (endret) Har dere sett Thraileren som er sluppet da? Den er så rå med den doom3 låta! Det var mange minneverdige øyeblikk fra 3ern får håpe expanisionen har flere Endret 2. april 2005 av Gammelsko
Glipp Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 RoE er allerede lekket ut på visse sider.. 6 dager ++ før lansering..
KriZZ Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 (endret) Alt for lett med det nye gravity gun lignende våpenet, får det jo helt på starten... Endret 2. april 2005 av KriZZ
Enceladus Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 RoE er allerede lekket ut på visse sider.. 6 dager ++ før lansering.. Hendte ikke det samme med Doom3 også? Er jo skrekkelig synd egentlig. Nå kommer alle til laste ned som pokker, dette går jo utover ID software og fremtidlige titler som feks Quake IV
Hr. Jenssen Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 ID har ingen ting med Quake IV, og dessuten taper Id på at DOOM3 lekker ut på nett, men ikke SÅ mye. De har tjent så ufattelig mye på de tidligere Quake- og DOOM spillene like vel.
Wooho Skrevet 2. april 2005 Skrevet 2. april 2005 [iC' date=02/04/2005 : 22:22] ID har ingen ting med Quake IV, og dessuten taper Id på at DOOM3 lekker ut på nett, men ikke SÅ mye.De har tjent så ufattelig mye på de tidligere Quake- og DOOM spillene like vel. Men uansett det er en fy og skamme at spillet ligger ute på nett 6 dager før lanseringen. Fatter ikke at folk ikke gidder å betale for spillet. DOOM III eier og det samme kommer expansion til å gjøre.
Hr. Jenssen Skrevet 2. april 2005 Forfatter Skrevet 2. april 2005 Ja, D3 er et meget bra spill. Og om folk skal si at det er dårlig, så er det deres smak. D3 er og blir et meget bra spill. Nei, jeg er ingen fan-boy av D3! Jeg likte det ærlig talt ikke, men spillet er fortsatt bra.
Wooho Skrevet 3. april 2005 Skrevet 3. april 2005 Er heller ingen fan boy av Doom serien. Har ikke spilt DOOM II men har spilt DOOM på PSone for lenge siden og bl eikke særlig imponert. Men da DOOM III kom ut ble jeg overrasket over spillet da det ble installert på PC`en min. Bra grafikk, ang gamplayet viste jeg hva jeg gikk til og det var å bli seriøst redd.
LoveAmiga Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 [iC' date=02/04/2005 : 22:22] ID har ingen ting med Quake IV, og dessuten taper Id på at DOOM3 lekker ut på nett, men ikke SÅ mye.De har tjent så ufattelig mye på de tidligere Quake- og DOOM spillene like vel. Det må være det teiteste jeg har hørt på lenge
Bandana Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 Dere har noe å glede dere til. Ressurection of Evil er kulere og skumlere enn Doom 3 etter min mening. Prøv å spill med et bra headsett med fult volum og midt på natta. Da skal jeg love dere at dere vil ha en pause etter 30 minutter. ;O
Hr. Jenssen Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 [iC,02/04/2005 : 22:22] ID har ingen ting med Quake IV, og dessuten taper Id på at DOOM3 lekker ut på nett, men ikke SÅ mye.De har tjent så ufattelig mye på de tidligere Quake- og DOOM spillene like vel. Det må være det teiteste jeg har hørt på lenge Hva av det jeg sa var teit, og hvorfor?
hansol123 Skrevet 4. april 2005 Skrevet 4. april 2005 bare så dere vet det så ligger expansion pakken på bittorent men gir ikke ut link da ville bare innformere dere om at noen jævler ha lagt det ut
Hr. Jenssen Skrevet 4. april 2005 Forfatter Skrevet 4. april 2005 Passe teit, egentlig. Utvidelsen kom ut på nett 6 dager før den ble utgitt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå