morra Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Noen som vet om en kombinert USB lader og datakabel til Sony-Ericsson K700i?
Erren Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Det tror jeg du må lenger inn i framtida for å hente.. Det tviler jeg sterkt på at finnes.. Hva er galt med begge deler? Det er stort sett bare i Belgia det er internett i stikkontakter..
molna Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Tror du er litt på jordet nå Hippie-Erlend Dette har absolutt ingenting med internett å gjøre... morra: tror de fleste USB-kabler har ladefunksjon, såfremt det er ekte USB-grensesnitt og ikke bare USB kontakt.
morra Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 (endret) Jeg vet at det finnes ladere med USB og datakabler med USB; jeg etterlyste en datakabel med ladefunksjon! Det Molna sier, betyr det at feks den originale kabelen fra Sony-Ericsson (DCU-11) har ladefunksjon? Endret 24. februar 2005 av morra
dispril Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Jeg har hatt min K700 i et døgn :-) og DCU-11 lader ikke. CSS-20 og CSS-25 er bordstativ som bl.a har høyttalerfunksjon, synkronisering og ladefunksjon. DSS-25 har kun synkroniseringsfunsjon med på undersiden kan man koble til den vanlige laderen og dermed lade i stativet om du foretrekker det (praktisk faktisk).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå