Gå til innhold

GM - Finst de virkelig ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det og vein/herb-bug.

Da vet du helt sikkert at det er "bare" å finne en ny vein/herb å loote så er det problemet fiksa? Du vet det sikkert, men det er ikke sikkert andre som leser denne tråden vet det :)

Men på veien dit (som gjerne kan være lang) kan du ikke loote noenting. Det er kjedelig. For ikke å nevne den frosne animasjonen, da.

Lenke til kommentar
Det og vein/herb-bug.

Da vet du helt sikkert at det er "bare" å finne en ny vein/herb å loote så er det problemet fiksa? Du vet det sikkert, men det er ikke sikkert andre som leser denne tråden vet det :)

Men på veien dit (som gjerne kan være lang) kan du ikke loote noenting. Det er kjedelig. For ikke å nevne den frosne animasjonen, da.

Det er viktig å rapportere slike ting. Jeg har sett at herbs/veins og mobs kan fryse fast i deler av spillet. De blir ikke rettet opp før en utvikler gjør det.

Lenke til kommentar

Jamen. Ja, selvfølgelig vet jeg at å mine/gathere, relogge eller å fiske kurerer buggen, men den har liksom vært der siden US Beta, det begynner å ligne litt på et uløselig problem.

 

Jeg har også reporta en del veins og herbs som ikke funker (siden det er de samme som bugger gang etter gang), men de står der da den dag i dag. De har i alle fall stått der siden EuroCB, da jeg begynte å spille.

 

Og så syns jeg litt synd på alle de stakkars dyra som har spawna inni trestammer, nedi sjøbunnen og lignende.

Lenke til kommentar
Gjest member-60584
Og så syns jeg litt synd på alle de stakkars dyra som har spawna inni trestammer, nedi sjøbunnen og lignende.

i US OB ble jeg og noen kompiser drept av et creep som var under bakken. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...