JJJJJ Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 (endret) Hei' Jeg hadde vurdert å klokke X800se kortet mitt , men det ble det ikke noe av. Da jeg skulle prøve det ut for første gang var det veldig ustabilt jeg gikk fra 150 i FPS til 30 i fps selv om jeg sto stille i et rom. Ja å sjærmen pleier å gå i koder, men det har jeg fiksa. Hva kan det komme av? Mer om pcen: Athlon FX 51 socket 940 Asus SK8N hovedkort Corsair 512 reg ram Takker for alle svar!!!!!! Endret 23. februar 2005 av JJJJJ
Malvado Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Liten strømforsyning? Har du alt av drivere : hovedkort, skjermkort etc? Defragmentert HD i det siste?
JJJJJ Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 (endret) Ja socet 940. http://uk.asus.com/products/mb/socket940/sk8n/overview.htm Men jeg mangker 1 driver den heter --promise sata console scsi processor device-- Hva det er har jeg ikke peiling.. Har akkurat lastet ned nye drivere å instalert skal prøve nå... Endret 23. februar 2005 av JJJJJ
Tha Dude Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Ser man det. Er ikke det en driver til harddisken man legger inn under instalalsjon av OS?
Morten K Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Ja socet 940. http://uk.asus.com/products/mb/socket940/sk8n/overview.htm Men jeg mangker 1 driver den heter --promise sata console scsi processor device-- Hva det er har jeg ikke peiling.. Har akkurat lastet ned nye drivere å instalert skal prøve nå... Jeg tok en Google på:promise sata console scsi processor device Hvis jeg skjønner dette rett,så trenger du ikke den driveren...eller?
torkelma Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (endret) Jeg ville kanskje vurdert å formatere. Hva med PSU som andre nevner her, er den av typen Qtec? Endret 24. februar 2005 av torkelma
JJJJJ Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 Jeg har akkurat formatert det hjelper ikke ,, Å du har rett jeg trenger ikke den driveren, men det kunne være at det var grunnen til at kjærmkortet mitt ble ustabilt.
Morten K Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hvis du har muligheten,så prøv skjermkortet i en annen maskin for å se om det blir stabilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå