thomassit0 Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 så en kar som hadde et merkelig pet ved ThunderBluff igår, sto Unknown Entity, også ligna det på en slags bjørn med pigger på ryggen. rett etter det kom det en kodo familie over vegen. WoW =
danno_O Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 WoW = Mhm, utrolig gjennomført. Skal ha meg papegøye nå!
brillan Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har: Mekanisk Yeti, mekanisk drage, mekanisk kylling, mekanisk harvester. Alle disse kan gjøre skade
Kirikiri Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Jeg har lett etter de som selger pusekatter ved Stormwind. Nå kan jeg prøve å lete litt bedre. Har endelig oppnådd cat form som druid, og da passer det jo SÅ bra å ha en katt diltende etter. Kirikiri
Twennie Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 Som det er nevnt i tråden her er det masse pets man kan kjøpe, men de morsomste er jo de som dropper eller er questreward. Svart drage er rare drop fra dragene i Badlands Rød drage er rare drop fra dragene i Wetlands Grønn drage er rare drop fra dragene i Swamp of Sorrows En spesiell papegøye er rare drop fra Deadmines Hvit høne er questreward fra en morsom hidden quest i Goldshire Sprite Dartling er questreward fra Feralas Worg Pup er questreward fra Blavkrock Spire Edderkopp er også questreward fra Blackrock Spire Mechanical Squirrel kan du få en engineer til å lage for deg. En annen type høne er å få kjøpt i Thousand Needles. En hvit kattunge kan du få kjøpt av en liten gutt som tusler rundt i Stormwind. Han selger visstnok kun én kattunge om dagen.
chokke Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 (endret) Jeg har: Mekanisk Yeti, mekanisk drage, mekanisk kylling, mekanisk harvester. Alle disse kan gjøre skade biiildeeer Trådsatarter kan jo oppdatere første post med hvor de forskjellige selges osv EDIT: Har 2 planer for ekorn på BB, kjøpte en på ah for 55 sølv, så fant jeg en på 3 sølv som jeg bare måtte ha. Har ikke sett rl bilder av infernal eller doomguard i combat. Endret 15. mars 2005 av chokke
MrLee Skrevet 15. mars 2005 Skrevet 15. mars 2005 så en kar som hadde et merkelig pet ved ThunderBluff igår, sto Unknown Entity, også ligna det på en slags bjørn med pigger på ryggen. rett etter det kom det en kodo familie over vegen. WoW = forøvrig står det ofte "unknown entity" første gang du mouseover en pet.. ta vekk musa og før over en gang til, så står det nok navnet... Btw, det var sikkert en quillboar...
Bad_Byte Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 (endret) D'OH! ... alt skrevet av en annen Endret 16. mars 2005 av Bad_Byte
Liestöl Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Er det mulig for meg som horde å få meg en fugl?... som en papegøye, men det er vell i alliance land... Har fryktlig lyst på en falk/ravn/ørn som en liten scout som kommer og setter seg på armen
Zamoht Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Er det mulig for meg som horde å få meg en fugl?... som en papegøye, men det er vell i alliance land... Har fryktlig lyst på en falk/ravn/ørn som en liten scout som kommer og setter seg på armen papegøye finnes i booty bay..
Bad_Byte Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Er det mulig for meg som horde å få meg en fugl?... som en papegøye, men det er vell i alliance land... Har fryktlig lyst på en falk/ravn/ørn som en liten scout som kommer og setter seg på armen papegøye finnes i booty bay.. Fugl? Farm dragon whelps og finn (etter mange timer) en tiny whelpling , brukte bare 6 timer på å skaffe meg tiny crimson whelpling
MicroS Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 jeg er en hunter på snart lvl 10...noen som kan fortelle meg hvor i huleste jeg kan få trent meg slik at jeg kan temme dyr????
Kirikiri Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Du må snakke med traineren din, regner jeg med. Så kom deg til et sted som er stort nok til å ha en trainer. Mulig du da vil få et quest, jeg vet ikke helt hvordan huntere fungerer sånn. Jeg fikk også brev i posten fra sjefsdruiden da jeg nådde lvl 10, om at nå var det best at jeg dukket opp hos ham ASAP. Sjekk om du får post fra din sjefshunter også. Kirikiri
Ganjaman Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Kylling/høne - saltsjøen i thousand needles (racerbanen der, 1g)
neb Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 kjøpte meg akkurat en slange pet. kosta meg 20s på AH i gadgetzan.
Kirikiri Skrevet 21. mars 2005 Skrevet 21. mars 2005 MicroS: Har spilt opp en Hunter i helga. Når du kommer til lvl 10, går du til en trainer. Der får du et quest der du skal temme 3 forskjellige typer dyr. Når du har gjort det, så kan du temme dem. I tillegg blir du sendt videre til nærmeste store by for å å lære enda mer. Jeg spilte en dverg og hadde en trainer i Kharanos (?). Måtte temme boar, snow leopard og ice claw bear. Når jeg hadde klart det, sendte han meg til Iron Forge for å lære mer. Det er foresten et par triks: Dyret kommer til å angripe deg mens du prøver å temme det. Så sørg for å ha full helse og ingen "hjelpsomme" folk i nærheten, mens du temmer det. Du vil mest sannsynlig overleve, med mindre du går for et dyr som er stort og tøft. Og hvis du vil ha xp, så må du skyte litt på den mob'en du setter pet'en din til å denge, ellers får du ingen xp. Kirikiri
anon12234 Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 (endret) heheh, stor blå ting = voidwalker, den gjør så og si ingen damage, men den har masse hp og masse amor og den taunter så den fungere utmerket som tank i solo. men i groups er den ubrukelig da den ikke kan erstatte en warrior. Endret 26. mars 2005 av Henrik2k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå