Gå til innhold

Bilde av din character


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dere husker så rabulerte jeg om å få en Zweihander til gnomen min. Det klarte jeg for en stund siden, og her er bilder av det (så får det være det samme at jeg har gått over til øks og skjold igjen. (disse bildene er klikkbare). Og ja, jeg vet, det kan se noe skittent ut dette bildet.

 

gnome1-small.jpg

 

Her er et annet bilde. Likte veldig godt lyset på dette skjermbildet. Legg forøvrig merke til at sverdet er lengre enn gnomen selv, og derfor står stappet ned i jorden.

 

Gnome2-small.jpg

 

Forøvrig spiller jeg på Zenedar, føl dere fri til å ta kontakt om dere vil.

 

Edit: Liten feil på lekkje

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
OT: Hva er en Gold-farmer?

En person som dreper flere spesielle fiender eller gjør spesielle ting for å skaffe seg mest mulig gull så fort som mulig. Farming er det samme, men da gjelder det items.

 

Noen bruker det tydeligvis også som et begrep på at noen sender penger til en annen karakter man innehar, ofte nystartet. Det er vel heller twinking, men whatever floats your boat.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar
OT: Hva er en Gold-farmer?

En person som dreper flere spesielle fiender eller gjør spesielle ting for å skaffe seg mest mulig gull så fort som mulig. Farming er det samme, men da gjelder det items.

 

Noen bruker det tydeligvis også som et begrep på at noen sender penger til en annen karakter man innehar, ofte nystartet. Det er vel heller twinking, men whatever floats your boat.

Ofte er disse kinesiske og blir bannet..

Grunnen til at de blir banna er at de bruker hele dagen sin på å farme penger, lage inflasjon på AH og deretter selge gullet de har fått i WoW for ekte penger på eBay, noe som er ulovlig.

 

Har møtt på 3 folk på Silvermoon som er fra Asia elns, spurte dem om hvor mye gull de hadde og fikk som svar: "Arcane crystal x 10=300g ???????????"

Sier litt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...