Gå til innhold

Futurama på Tv2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet. Det er jo ett barnevennlig program, så...

Det kan vel diskuteres. Det er vel på linje med simpsons, eller kanskje rettet mot litt eldre.

Sendetidspunktet passer jo verken barn eller voksne..

Genialt er det i allefall.

Skrevet

Klokka 2 om natta... Skal vi se... Kommer jeg til å sitte oppe så seint for å se Futurama? :hmm: Nei, tror ikke det... Hvorfor kan de ikke sende det i 3-tida om dagen?

Skrevet (endret)

Det er utrolig så stemoderlig behandling Futurama har fått på norske kanaler - gikk det ikke enten kjempesent (langt på natt) eller supertidlig på ettermiddagen (femtiden) når det har vært sendt tidligere også?

Ikke at det gjør så mye - jeg har sesong 1-4 på DVD og har vel vært igjennom samtlige episoder to ganger nå - en med standard lyd og en med kommentar fra Matt Groenig & co :D

Endret av Shimano
Skrevet
Det er utrolig så stemoderlig behandling Futurama har fått på norske kanaler - gikk det ikke enten kjempesent (langt på natt) eller supertidlig på ettermiddagen (femtiden) når det har vært sendt tidligere også?

Ikke at det gjør så mye - jeg har sesong 1-4 på DVD og har vel vært igjennom samtlige episoder to ganger nå - en med standard lyd og en med kommentar fra Matt Groenig & co :D

har sett alle jeg og, og sett en sesong med kommentarer. ganske morro det kommentarsporet!

Skrevet

hvor får man kjøpt alle futurama sesongene på dvd?

Skrevet (endret)
Hvor får man kjøpt alle futurama sesongene på dvd?

Platekompaniet, Free Recordshop, Play.com - overalt egentlig :)

Jeg har kjøpt flere av mine Simpsons- og Futurama-bokser hos Outland i Østbanehallen i Oslo. De har hatt relativt gode priser.

Edit: Ser at det nå også har kommet en kjempeboks med 15 DVD'er som da dekker alle årgangene (= 72 episoder) - regner med at det er det samme innholdet som i de 4 separate settene :)

Endret av Shimano
Skrevet
Bare synd at det går så himla seint da!

Går jo an å se det nå som det er vinterferie, men du har rett, det går for sent til å jeg kommer se det etter at skola begynner igjen. Kul serie.

Skrevet
Edit: Ser at det nå også har kommet en kjempeboks med 15 DVD'er som da dekker alle årgangene (= 72 episoder) - regner med at det er det samme innholdet som i de 4 separate settene :)

da var den i hus.. takket være kjæresten min :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...