Gå til innhold

Virker en Apple skjerm på en PC med Win?


Anbefalte innlegg

Hei.

Har prøvd å finne en svar til dette spørsmålet en stund nå, men jeg har kommet til kort. Prøver derfor dere i Amac. Håper jeg ikke har posta denne feil.

Er det noen som har erfaring med Apple`s Cinema Display 20" skjerm eller lignene. Skal bruke den til en PC med windows. Har fått ett ganske bra tilbud på en slik skjerm og står nå klar til å slå til, men tenkte å spørre litt rundt. Bruker PC`en mest til spilling, film titting og grafisk arbeid. Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 år senere...
  • 3 uker senere...
Er ikke sikker, men har ikke mac'er integrert strømforsyning til skjermen via dvi kabelen? sånn at man bare trenger en kabel fra macen til skjermen?

5746343[/snapback]

Å nei du. Skjermen kommer med en nokså stor strømforsyning, hvordan ellers tror du at Apple har klart å lage 2x USB og 2x FireWire hub på skjermen? ;

Lenke til kommentar
Er ikke sikker, men har ikke mac'er integrert strømforsyning til skjermen via dvi kabelen? sånn at man bare trenger en kabel fra macen til skjermen?

5746343[/snapback]

 

Var vel sånn før i tiden en gang -- da appleskjermene hadde ADC-kontakter.

Lenke til kommentar
Hmm? Den er jo satt ned til 4000 dell sin ...

hmm snakker vi om widescreen eller vanlig her :whistle:

5789232[/snapback]

Hvor står det at den koster 4000kr?

Ok, vis man velger widescreen versjonen får man den for 5000kr.

 

Nå har jeg leste artikkelen og som det står.

Apple sin har litt bedre bildekvalitet og er mye lysere, men den mangler mange justeringsmuligheter. Det finnes også svært få innstillingsmuligheter vis du ikke kjører Mac OS X. Vis man kjører Windows (eller Linux) får man bare mulighet for de få innstillingene som finnes som knapper på sjermen dvs. av/på og lysere/mørkere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...