OddZen Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 for ca 4-5 måneder sia kjøpte jeg et gainvard 6800le og alt gikk bare fint med åpninga ev piplines og vertexen, da jeg tok 3dmark03 testen fikk jeg ca 9500 i score men i dag kjørte jeg testen igjen og fikk bare 6700 jeg prøvde igjenn men fikk samme dritten hva er det som har skjedd? Det er ikke noen forandringer i i hardware delen siden sist
OddZen Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 for ca 4-5 måneder sia kjøpte jeg et gainvard 6800le og alt gikk bare fint med åpninga ev piplines og vertexen, da jeg tok 3dmark03 testen fikk jeg ca 9500 i score men i dag kjørte jeg testen igjen og fikk bare 6700 jeg prøvde igjenn men fikk samme dritten hva er det som har skjedd? Det er ikke noen forandringer i i hardware delen siden sist altså har jeg 3.0ghz intell p4 abit IC7-G 2x512 crucial 3200 6800le gainvard
OddZen Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 men det skulle jo ikke være noe feil med driverne siden sist gang
OddZen Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 (endret) sjekket eller har kjørt antivirus, fragramentert og spyware før jeg gjorde testen Endret 22. februar 2005 av LeanFear
Malvado Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Ok, sjekk om du har lave verdier på spenningene på psu, kan eventuelt være et problem til tider, sjekk også verdiene på temperaturen på gpu, er den veldig høy så kan dette være en indirekte årsak (kortet klokker seg ned når den når en viss temperatur mener jeg). Har du lagt inn nye drivere i det siste? Prøv å avinstalere alt og legge inn på nytt (bruk eventuelt drivercleaner).
OddZen Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 gjør dette i løpet av morgendagen, men nå er det tid for litt lekser jahoooooo haha
Carnifex Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 gjør dette i løpet av morgendagen, men nå er det tid for litt lekser jahoooooo haha Har du sjekket at de åpnede pipelines fremdeles er åpne? Fjerner du Rivatuner forsvinner modden.
OddZen Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 jeg tror jeg veit ka som kan være feilen. For 2-3 måneder siden forsvant lyden min på mitt IC7-G hovedkort, og jeg kjøpte et nytt lydkort men når jeg tar ikke 3dmark03 å tester lydkortet mitt som de gjorde før. kan dette være feilen? i så fall hva kan jeg gjøre? og har ikke åpene piplines og vertex lengere jeg gikk bare tilbake til normalt for noen dager sia men det kom ikke så synnsykt stor forskjell i 3dmark. men, men skal åpne de igjenn når jeg har formatert
Malvado Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Ser ut som du har funnet ut av det selv, når det gjelder lydkortet så anbefaler jeg deg å skru det av i selve bios, på den måten burde du ikke få noen konflikter når windows lastes inn. Det er en relativ stor forskjell med de ekstra pipelinene , opp til 25% i noen tilfeller har jeg hørt avhengig av hvor mange du må åpne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå