hansol123 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 (endret) :reality fy fa*n stalker blir et bra spill tror det er dx9 utendørs nesten helt i sluten enjoy! i did:) edit: for å laste ned høyre klikk og velg save taret as/lagre mål som Endret 22. februar 2005 av hansol123
TCi Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Virker som at de endelig har fikset de værste framerate problemene til spillet, sikkert pga. overgangen til DX9. For meg imponerer ikke spillet lenger dessverre, litt lei av de samme type filmer hver gang. Skulle gjerne ha sett litt mer av gameplayet og ikke alle de flyby sekvensene.
ttt Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 er stortsett bare gamle klipp blanda med klipp frå røynda.
Bloody Mess Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Virker som at de endelig har fikset de værste framerate problemene til spillet, sikkert pga. overgangen til DX9. For meg imponerer ikke spillet lenger dessverre, litt lei av de samme type filmer hver gang. Skulle gjerne ha sett litt mer av gameplayet og ikke alle de flyby sekvensene. Best å se minst mulig egentlig, jeg var ihvertfall drittlei Half-Life 2 allerede før jeg fikk det, skulle ønske jeg ikke hadde sett en eneste video. De viste jo faen meg nesten hele spillet før de ga det ut.
TCi Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Virker som at de endelig har fikset de værste framerate problemene til spillet, sikkert pga. overgangen til DX9. For meg imponerer ikke spillet lenger dessverre, litt lei av de samme type filmer hver gang. Skulle gjerne ha sett litt mer av gameplayet og ikke alle de flyby sekvensene. Best å se minst mulig egentlig, jeg var ihvertfall drittlei Half-Life 2 allerede før jeg fikk det, skulle ønske jeg ikke hadde sett en eneste video. De viste jo faen meg nesten hele spillet før de ga det ut. Øøhh.. Hva er det du snakker om?!? Valve viste veldig lite av selve spillet på E3 filmene. Men så var det heller ingen som tvang deg til å se de Men jeg er enig i at man egentlig bør se minst mulig. Selv så så jeg alt som var mulig av HL2 før det kom. Spillet ble faktisk bedre enn jeg trodde det kom til å bli, og jeg hypet det VELDIG høyt Uansett så handler ikke dette om HL2, men om Stalker. Tror nok ikke jeg kommer til å skaffe meg det med det første, kanskje en demo frister når den kommer.
Windoge Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Hvor lenge har de egentlig planer om å utsette dette spillet?
ttt Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 (endret) er sjelden ein fordel å få vite for mykje om eit spel før det kjem ut, men noko må vi da ha til å holde oss opptatt medan vi venter, og venter og venter.... til ein vakkker dag då spelet endeleg kjem ut. og bare for å nevne det, så er ikkje dx9 brukt i nokon av utandørsklippa. Hvor lenge har de egentlig planer om å utsette dette spillet? det korte svaret: til det er ferdig. Endret 22. februar 2005 av ttt
hansol123 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 og bare for å nevne det, så er ikkje dx9 brukt i nokon av utandørsklippa. Hvor lenge har de egentlig planer om å utsette dette spillet? det korte svaret: til det er ferdig. shit. da blir det mye bedre i dx9 da trodde det i slutten var dx9 men men gleder meg som en liten unge på det spillet
Glipp Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Mhm.. håper ikke spillet krever kongen av alt får å spille det godt!
Wooho Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Husker en gang jeg så en 45 min lang film av HL-2 som viste mye av spillet. Damn det ødla hele gamplayet for meg, angre for at jeg så på de klippene og videoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå