Gå til innhold

ny video fra stalker! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:reality

fy fa*n stalker blir et bra spill tror det er dx9 utendørs nesten helt i sluten :dribble: enjoy! i did:)

edit: for å laste ned høyre klikk og velg save taret as/lagre mål som

Endret av hansol123
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker som at de endelig har fikset de værste framerate problemene til spillet, sikkert pga. overgangen til DX9.

For meg imponerer ikke spillet lenger dessverre, litt lei av de samme type filmer hver gang. Skulle gjerne ha sett litt mer av gameplayet og ikke alle de flyby sekvensene.

Skrevet
Virker som at de endelig har fikset de værste framerate problemene til spillet, sikkert pga. overgangen til DX9.

For meg imponerer ikke spillet lenger dessverre, litt lei av de samme type filmer hver gang. Skulle gjerne ha sett litt mer av gameplayet og ikke alle de flyby sekvensene.

Best å se minst mulig egentlig, jeg var ihvertfall drittlei Half-Life 2 allerede før jeg fikk det, skulle ønske jeg ikke hadde sett en eneste video. De viste jo faen meg nesten hele spillet før de ga det ut.

Skrevet

Best å se minst mulig egentlig, jeg var ihvertfall drittlei Half-Life 2 allerede før jeg fikk det, skulle ønske jeg ikke hadde sett en eneste video. De viste jo faen meg nesten hele spillet før de ga det ut.

Øøhh.. Hva er det du snakker om?!? Valve viste veldig lite av selve spillet på E3 filmene. Men så var det heller ingen som tvang deg til å se de :roll:

Men jeg er enig i at man egentlig bør se minst mulig. Selv så så jeg alt som var mulig av HL2 før det kom. Spillet ble faktisk bedre enn jeg trodde det kom til å bli, og jeg hypet det VELDIG høyt :p

Uansett så handler ikke dette om HL2, men om Stalker. Tror nok ikke jeg kommer til å skaffe meg det med det første, kanskje en demo frister når den kommer.

Skrevet (endret)

er sjelden ein fordel å få vite for mykje om eit spel før det kjem ut, men noko må vi da ha til å holde oss opptatt medan vi venter, og venter og venter.... til ein vakkker dag då spelet endeleg kjem ut.

og bare for å nevne det, så er ikkje dx9 brukt i nokon av utandørsklippa.

Hvor lenge har de egentlig planer om å utsette dette spillet?

det korte svaret: til det er ferdig.

Endret av ttt
Skrevet

og bare for å nevne det, så er ikkje dx9 brukt i nokon av utandørsklippa.

Hvor lenge har de egentlig planer om å utsette dette spillet?

det korte svaret: til det er ferdig.

shit. da blir det mye bedre i dx9 da :D trodde det i slutten var dx9 men men :D gleder meg som en liten unge på det spillet :D

Skrevet

Husker en gang jeg så en 45 min lang film av HL-2 som viste mye av spillet. Damn det ødla hele gamplayet for meg, angre for at jeg så på de klippene og videoen. :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...