Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvordan få mest mulig spam?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. Om man ikke liker en lenke på forum så er det jo bare å ligge unna den. Hvem bestemmer hva som er bra eller ikke? (kanskje han som har 5687 innlegg og derfor føler et voldsomt eierforhold til forumet og inntar en litt sånn bråkjekk besservisser stil..urk!)

Jeg syntes temaet er gøy, og har tenkt litt på det før faktisk. Skal man virkelig skaffe seg en uvenn så skal man bare bruke vedkommenes mailadresse på alle snusk/kommersielle/ popup/ reklame man kommer over.

Skal man videre toppe kransekaka med å fylle mail og resten av pc med ting man ikke trenger er det bare å avinstallere servicepakkene og virusprogram, og være tilkoblet døgnet rundt mens man takker ja til alt.

Kunne vært et morsomt prosjekt å gjøre. Noen frivillige?

Lenke til kommentar
Herregud. Om man ikke liker en lenke på forum så er det jo bare å ligge unna den. Hvem bestemmer hva som er bra eller ikke? (kanskje han som har 5687 innlegg og derfor føler et voldsomt eierforhold til forumet og inntar en litt sånn bråkjekk besservisser stil..urk!)

Jeg syntes temaet er gøy, og har tenkt litt på det før faktisk. Skal man virkelig skaffe seg en uvenn så skal man bare bruke vedkommenes mailadresse på alle snusk/kommersielle/ popup/ reklame man kommer over.

Skal man videre toppe kransekaka med å fylle mail og resten av pc med ting man ikke trenger er det bare å avinstallere servicepakkene og virusprogram, og være tilkoblet døgnet rundt mens man takker ja til alt.

Kunne vært et morsomt prosjekt å gjøre. Noen frivillige?

"Forfall" på PC-Vis...

Lenke til kommentar

Hmm, var faktisk med på en sånn greie for 6-7 år siden, man installerte et program på maskinen, og med ujevne mellomrom fikk man en fullscreenreklame på skjermen som stod der i noen sekunder. For hver reklame man så, fikk man noen poeng som kunne veksles inn i diverse varer/tjenester. Problemet var bare at etter noen måneder, og noen hundre reklamer senere, hadde jeg bare nok poeng til en kvart pizza på peppes, eller.no... Ikke så veldig lukrativt... :-)

 

Men.. Bakgrunnen for at jeg vil gjøre dette (så dere slipper å spekulere mer på det), er at jeg oppdaget at admin for en mailadresse som er min, har satt opp forward på den til seg selv, uten å gi beskjed til meg. Ganske ekkelt. Så istedet for å be han om å slette den, hvorpå han selvsagt bare kunne satt opp et alias på adressen og dermed fortsette å motta mailen min, fant jeg ut at det ville være smartere å bruke spam mot ham. Han vil fortsatt få mailen min som kommer til kontoen, noe som forsåvidt ikke er så veldig nøye, men han vil drukne i all den andre spammailen. If you can't beat em, join em.. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...