henrik_s Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) jeg er en Natt-Alv og overalt jeg går sier NPC'ene "Elune be with you" osv. Så hvem er nå denne Elune? edit: pluss at det er mange guilder som har Elune i navnet Endret 21. februar 2005 av h3nrik
Ravn Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 jeg er en Natt-Alv og overalt jeg går sier NPC'ene "Elune be with you" osv. Så hvem er nå denne Elune? edit: pluss at det er mange guilder som har Elune i navnet Er ikke Elune månen da
darkness| Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Google er din venn: The moon goddess Elune is the prime deity of the Night Elves of Kalimdor. The warrior women of the Sentinel armies draw their strength and power from her.
Kuroneko Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 En ond demondronning, med andre ord. Hadde vi knertet henne hadde kanskje ikke de &/%¤ sentinelene tatt oss hele tiden.
Liestöl Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 (endret) Gudinna til Night Elfs... Endret 22. februar 2005 av Liestöl
MrLee Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 Forøvrig den eneste sanne Guden i WoW.. Holy light er ett konsept som gir krefter utifra en's egen overbevisning om filosofien.. Orcs og tauren drar krefter fra forfedre og ånder respektive forøvrig er det kvasi guder som Cenarius også da .)
henrik_s Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Skrevet 22. februar 2005 Tauren: May my ancestors watch over me
Whalecore Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Elune er en guddinne, ikke en måne, kanskje månen (en av dem) i Azeroth er oppkaldt etter Elune. Elune har vel kanskje tatt navnet fra månen i real-life, Luna. Noe jeg ikke forstår, er hvorfor vi har 2 måner i Azeroth. Jeg har merket at World of Warcraft Taurens, er blitt mye mer opptatt av Naturen, og opptatt av å "tilbe" Cenarion enn spirits og Ancestors. I enkel forstand: Tauren Druids "Tilber" Cenarion, og naturen. Disse er mer moderne, og fantes ikke i de gamle Warcraft spillene. Tauren Shamans "Tilber" Ancestors, og spirits. Disse er de som alltid har eksistert i Warcraft universet. Orcene har også vært Shaman aktige i Warcraft.
MrLee Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Cenarius har da alltid eksistert, det er bare det at han, som night elves og tauren selv, ikke ble relevant før WC3, ettersom ingen av de andre involverte visste om ham hvis du leser historien ser man at cenarius hjalp med å fordrive the burning legion første gang de invaderte også er det to måner? hmm. har ikke jeg fått med meg
Whalecore Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Ja, jeg mente ikke at Cenarion var ny. Men mener at Tauren Druids er nye, altså de som er opptatt av denne Cenarius. Skrev Cenarius feil på forje post, beklager ^^
OscarWoHA Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 /bow %t (target er Elune) Viktig regel i EoE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå