Gå til innhold

Guild Wars Beta

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg hørte at det hadde vært ein beta evvent i guild Wars, holder denne fortsatt på? korleis kan eg bli med i den? Kunne tenkt meg å prøvd dette spillet. Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Betaen ble ferdig i går, men det er to beta tester til, går over ei helg i Mars og April.

Eneste måten å være med på Beta er å forhåndsbestille spillet, bli invitert av en som forhåndsbestiller det eller å "vinne" en beta key hos en av Guild Wars sammarbeidspartnere.

Skrevet

Endret overskriften fra "Guoild Wars Beta" til "Guild Wars-beta". Det er lov å bruke to sekunder på korrekturlesing av overskrifter ...

Skrevet (endret)

Neste beta helg er 18 mars.. Hvis du vil spille må du nok enten pre-ordre spillet eller få en key fra noen som har pre-ordet (Hver pre-order har 1 "friends-key").

Til januar beta'en delte fileplanet ut gratis keys til medlemmene sine, men jeg tror ikke det vil skje igjen. Men det er sikkert noen sider som har konkurranser (slik som gamer.no) med gratis keys.

Endret av OleR
Skrevet
Ja, leste nettopp det samme :)

Lurer på om det også gjelder premie nøkkler, f.eks. den som ble gitt ut fra gamer.no.

Vet om noen som sparte sine til neste helg, siden de ikke kunne nå, så jeg håper for deres del at det går...

Skrevet
Lurer på om det også gjelder premie nøkkler, f.eks. den som ble gitt ut fra gamer.no.

Vet om noen som sparte sine til neste helg, siden de ikke kunne nå, så jeg håper for deres del at det går...

Jeg vil anta at det går å bruke ubrukte keys, men det vil ikke komme flere konkurranser, så hvis man ikke har en key nå, så er friends-key eller pre-order den eneste løsningen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...