MysticoN Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Hello.. min hunter no blitt lvl 16.. men det jeg slitter litt med er talent point.. hva jeg burde bruke de på.. atm har jeg 5 Marksmanship og 4 på Survival og 0 på beast mastery.. kommer vel ikke til å ha noe der med det første heller.. vil være en pvp hunter.. vet at det kan bli veldig vanskelig og ta en rouge (1vs1) men vil prøve å få det til å være en close one.. hehe så hva burde jeg konsentrere meg mest om først? Marksmanship lr Survival? noen som vet om en bra hunter site btw? takker for svar..
Kuroneko Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Om du klarer å holde fiendene på avstand vil jeg tro Markmanship er mest fornuftig. Først og fremst dette treet som gir skade.
JRL Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 survival er vel egentlig bare noe crap. (sjønner at det er logiske valget for en pvp server spiller, men det er såpass dårlig at jeg vil ikke anbefale det) En hunter skal på alle måter komme seg i range, dette er ikke uten grunn. Marksman og Beast er vel det beste.
JoeDohn Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 min hunter no blitt lvl 16 (...) atm har jeg 5 Marksmanship og 4 på Survival Noe skurrer her.
JRL Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 min hunter no blitt lvl 16 (...) atm har jeg 5 Marksmanship og 4 på Survival Noe skurrer her. hehehe, riktig
Rookie_NO Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 min hunter no blitt lvl 16 (...) atm har jeg 5 Marksmanship og 4 på Survival Noe skurrer her. hehehe, riktig Det var min første tanke også, 16-9=7
MysticoN Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 hepp hepp.. har kommet meg litt no:) har blitt lvl 29 og har at på Marksmanship. har ikke noe poblemer med å holde agro vekk fra meg. og stor koser meg som hunter.. har endelig fått tak i humar petten så no går det unna:)
Zindre- Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Du ville være pvp hunter? Da ville jeg gått marksmanship/survival. Men jeg vet ikke hvor høyt jeg ville gått fullt ut på survival, de beste tingene der er improved wing clip og deterrence. Ellers ville jeg gått for scattershot, aimed shot og kanskje trueshot.
Zindre- Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 høh? humar petten? Bilde? Beast ved navn "Humar the Pridelord" Søk etter det på thottbot eller noe hvis du vil ha bilde.
Zindre- Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 (endret) Dobbelpost. Endret 2. mars 2005 av Zindre-
uberhunter Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Blir Humar bedre enn andre pets (vanlig løve)? Kameraten min tamet den siden den så tøff ut, men han er levle 37 og orker ikke å levle den enda.
JR Ewing Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 De fleste pet'ene har vel forskjellige stats.. (Var det det du mente?)
uberhunter Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 De fleste pet'ene har vel forskjellige stats.. (Var det det du mente?) Om den blir bedre enn andre cats.
chokke Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 han har ikke fått svar, venster selv på det. Og går det ann å ta elite monstre til pet?
Zindre- Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 han har ikke fått svar, venster selv på det. Og går det ann å ta elite monstre til pet? Ja, men de blir vanlige når du tamer dem(non elite).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå