Con Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Jeg har det problemet at jeg ikke har visa kort... Men så på nettet att det gikk an å bruke ett slags forhåndsbetalt kort... Noen som vet hvor man kan få kjøpt de??
nåvi Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Der man kjøper spillet. Men de kommer ikke i salg før 7. Mars tror jeg datoen var.
Gjest Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Det stemmer, bortsett fra datoen: When will pre-paid cards be available in Europe, and how much will they cost?Pre-paid game cards will be available on 4th of March, prior to the end of the included one-month subscription.
Potetdamen Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 må vell kjøpe disse da.. litt OT: hvor editer jeg billing info?
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Gamecards vil trolig bli solgt fra 4. mars i en del av de butikkene som selger wow nå.
zbegra Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 må vell kjøpe disse da.. litt OT: hvor editer jeg billing info? Du kan ikke endre Billing-info ennå, jeg spurte blizzard og fikk beskjed om at Accountsidene ikke er helt ferdige ennå men at de skulle ha det klart innen de fleste må begynne å betale.
Dandar Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) Det gjør du for eksempel ved å gå her. Vel, det går ikke ann å skifte der... Du kan ikke endre Billing-info ennå, jeg spurte blizzard og fikk beskjed om at Accountsidene ikke er helt ferdige ennå men at de skulle ha det klart innen de fleste må begynne å betale. Fint. Endret 21. februar 2005 av Dandar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Det gjør du for eksempel ved å gå her. Vel, det går ikke ann å skifte der... [QOUTE]Du kan ikke endre Billing-info ennå, jeg spurte blizzard og fikk beskjed om at Accountsidene ikke er helt ferdige ennå men at de skulle ha det klart innen de fleste må begynne å betale. Fint. "Innen de fleste må begynne å betale"? De mener vel ikke at noen er nødt til å betale den første måneden med det kortet de registrerte med? For da sliter jeg litt.
Dandar Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 "Innen de fleste må begynne å betale"? De mener vel ikke at noen er nødt til å betale den første måneden med det kortet de registrerte med? For da sliter jeg litt. Da tar du "cancel account" og aktiverer den på nytt når GameCards kommer. Dessuten er vel "de fleste" 11. Februar antar jeg.
Anbefalte innlegg