Gå til innhold

Game Card hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det problemet at jeg ikke har visa kort...

Men så på nettet att det gikk an å bruke ett slags forhåndsbetalt kort...

Noen som vet hvor man kan få kjøpt de??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det stemmer, bortsett fra datoen:

When will pre-paid cards be available in Europe, and how much will they cost?

Pre-paid game cards will be available on 4th of March, prior to the end of the included one-month subscription.

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Gamecards vil trolig bli solgt fra 4. mars i en del av de butikkene som selger wow nå.

Skrevet
må vell kjøpe disse da.. :)

litt OT: hvor editer jeg billing info?

Du kan ikke endre Billing-info ennå, jeg spurte blizzard og fikk beskjed om at Accountsidene ikke er helt ferdige ennå men at de skulle ha det klart innen de fleste må begynne å betale.

Skrevet (endret)
Det gjør du for eksempel ved å gå her.

Vel, det går ikke ann å skifte der...

Du kan ikke endre Billing-info ennå, jeg spurte blizzard og fikk beskjed om at Accountsidene ikke er helt ferdige ennå men at de skulle ha det klart innen de fleste må begynne å betale.

Fint.

Endret av Dandar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Det gjør du for eksempel ved å gå her.

Vel, det går ikke ann å skifte der...

[QOUTE]Du kan ikke endre Billing-info ennå, jeg spurte blizzard og fikk beskjed om at Accountsidene ikke er helt ferdige ennå men at de skulle ha det klart innen de fleste må begynne å betale.

Fint.

"Innen de fleste må begynne å betale"? De mener vel ikke at noen er nødt til å betale den første måneden med det kortet de registrerte med? For da sliter jeg litt. :p

Skrevet
"Innen de fleste må begynne å betale"? De mener vel ikke at noen er nødt til å betale den første måneden med det kortet de registrerte med? For da sliter jeg litt. :p

Da tar du "cancel account" og aktiverer den på nytt når GameCards kommer. Dessuten er vel "de fleste" 11. Februar antar jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...