Bimmelom Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Skulle likt noe Dance musikk. Noe med skikkelig rytme i rettere sagt. Sanger som Danzel - Pump it up f.eks passer veldig bra.
melli123 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (Dance - Club Mix) N Trance - Staying Alive (Remix) vet ikke om dette er dance jeg, men det var den eneste sangen jeg fant som det stod dance i tittelen på...beklager hvis jeg er helt på jordet.
e321 Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 (endret) kan du ikke bare kjøpe noe sånn "dance 2004" cder da ? Det er nok en del bra på de, om du liker den typen musikk (jeg mener sånn samle cd greier, alla hits for kids mc.music osv.) EDIT: Post 1024.. som i 1024*xxx oppløysning. eller 1024mb ram eller... ånei Endret 22. februar 2005 av e321
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 (Dance - Club Mix) N Trance - Staying Alive (Remix) vet ikke om dette er dance jeg, men det var den eneste sangen jeg fant som det stod dance i tittelen på...beklager hvis jeg er helt på jordet. Den er jo bare superknall!!! Men se etter Ralph Tramper Fet Dance!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå