Silver2k Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Som topic sier : Jeg har begynt å spille litt eldre spill igjen og har nok en gang kastet meg over den gamle klassikeren Heroes of might and magic 4:) Men hva skjedde med 3DO? null kontakt med websider og lignende...
Izor Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Jeg har begynt å spille litt eldre spill igjen og har nok en gang kastet meg over den gamle klassikeren Heroes of might and magic 4:) Kan du for klare meg når Heroes of might and magic 4 ble en klassiker, 1,2,3 klassikere ja, men 4 er bare en dårlig oppfølger til 3ern. Foreslår at du heler spiller det. Men det er jo bare min mening ikkesant?
Balle Klorin Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 3DO, er det ikke de som står bak hele army men serien ?
Bytex Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 Off-topic: Balle, la meg spørre deg...hvem er den helten i avataren din? Er det en mann eller ei dame med photoshopped bart?
Silver2k Skrevet 20. februar 2005 Forfatter Skrevet 20. februar 2005 (endret) Off-topic:Balle, la meg spørre deg...hvem er den helten i avataren din? Er det en mann eller ei dame med photoshopped bart? årets off topic! Kan du for klare meg når Heroes of might and magic 4 ble en klassiker, 1,2,3 klassikere ja, men 4 er bare en dårlig oppfølger til 3ern. Foreslår at du heler spiller det. Men det er jo bare min mening ikkesant? Du har vel rett i det:) Du syns ikke det er noe bra spill ? Men har vel ikke rett i å kalle det en klassiker nei EDIT : leif Endret 20. februar 2005 av Silver2k
Migr Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 2 og 3 var bra men 4 syntes jeg ikke var noe særlig
Bytex Skrevet 20. februar 2005 Skrevet 20. februar 2005 (endret) "Alle" disser 4'ern...men det må bare ikke ses for mye i sammenheng med 3'rn. Se det heller som et helt nytt spill. Jeg har spilt 4'rn mye i multiplayer (Hotseat) med kompiser..det er artig tidtrøyte i noen timer. Singleplayer er ikke like morsomt, litt for mye laaaaange tekstruter som skal drive storyen..men jeg syns det er et bra spill totalt sett. Mange flere spells også. Jeg var vel nærmest fanatisk HOMM2/3 spiller i noen år, lagde tilogmed egne maps for venner med masse rare quests og ting og tang. Endret 20. februar 2005 av Bitex
brd Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 det store spørsmåle kommer kor ti kommer herso5 eit lite cs screenshot
Pastor Lorentzen Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 3DO ble kjørt på dunken fordi de ga ut 5-6 elendige spill i året i tillegg til Heroes of Might & Magic-serien. Bare den latterlige Army Men-serien dukket jo opp i 2-3 versjoner hvert eneste år.
FJERNET111 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Får håper Ubisoft gir HoMM-serien skikkelig behandling... Synes personlig HoMM IV var den klart beste og jeg har spilt den serien _mye_ siden eneren kom ut i 95. 5'eren skal vel komme i år eller til neste år. Har ikke sett så voldsomt mye konkret info fra Ubisoft sin side.
Silver2k Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Skrevet 21. februar 2005 Jeg er enig Synes virkelig 4'ern var bra!
Balle Klorin Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg må pinlig innrømme at jeg ikke har spilt Heroes of might and magic serien. En del av mine venner derimot er ganske begeistret over dem. off topic - Bitex, avataren min er en eller annen skapning fra 70/80 tallet. Husker dessverre ikke navnet og ja han er ganske horribel
FJERNET111 Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 off topic - Bitex, avataren min er en eller annen skapning fra 70/80 tallet. Husker dessverre ikke navnet og ja han er ganske horribel litt mer off-topic: http://www.thenoel.org/asianprince/
Prebo Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 off topic - Bitex, avataren min er en eller annen skapning fra 70/80 tallet. Husker dessverre ikke navnet og ja han er ganske horribel litt mer off-topic: http://www.thenoel.org/asianprince/ Haha!
Luchy Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg har begynt å spille litt eldre spill igjen og har nok en gang kastet meg over den gamle klassikeren Heroes of might and magic 4:) Kan du for klare meg når Heroes of might and magic 4 ble en klassiker, 1,2,3 klassikere ja, men 4 er bare en dårlig oppfølger til 3ern. Foreslår at du heler spiller det. Men det er jo bare min mening ikkesant? litt feil. 4ern er jo best.
Prebo Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 Jeg har begynt å spille litt eldre spill igjen og har nok en gang kastet meg over den gamle klassikeren Heroes of might and magic 4:) Kan du for klare meg når Heroes of might and magic 4 ble en klassiker, 1,2,3 klassikere ja, men 4 er bare en dårlig oppfølger til 3ern. Foreslår at du heler spiller det. Men det er jo bare min mening ikkesant? litt feil. 4ern er jo best. Nei... 3. er desidert best... 4. var noe møkk
Imho Skrevet 21. februar 2005 Skrevet 21. februar 2005 (endret) Jeg synes 4'ern var noe møkk , men etter at jeg hadde spilt det en god stund synes jeg at dette spillet er simpelten fenomenalt! Det er som som med kaffe - du trenger og ha smagt det en del ganger før du liker det ( flott sammenligning ). Edit , leif Endret 21. februar 2005 av Imho
Shicca Skrevet 22. februar 2005 Skrevet 22. februar 2005 off topic - Bitex, avataren min er en eller annen skapning fra 70/80 tallet. Husker dessverre ikke navnet og ja han er ganske horribel litt mer off-topic: http://www.thenoel.org/asianprince/ Off-Topic: Jeg må slutte å klikke på linker... Anyway... Heroes 4 er ikke så dårlig at det fortjener såpass med kritikk. Selvsagt var alle de tre forrige spillene tilnærmet klassikere, man alikevel. 3 av 4 er ikke dårlig. Tror 3DO gikk konk pga tusenvis forskjellige baseball-spill som aldri solgte noe særlig...
Terrasque Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Har aldri likt fireren, kanskje jeg ikke spilte den nok? Men elsker HoMM2&3 - bare synd HoMM2 cd'en min er borket :-( Må også slenge på : http://terrasque.mine.nu/heroes - HoMM 3 wiki'en min :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå