Gå til innhold

Hva skjedde med vår kjente og kjære "3DO"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic sier :

Jeg har begynt å spille litt eldre spill igjen og har nok en gang kastet meg over den gamle klassikeren Heroes of might and magic 4:)

Men hva skjedde med 3DO?

null kontakt med websider og lignende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har begynt å spille litt eldre spill igjen og har nok en gang kastet meg over den gamle klassikeren Heroes of might and magic 4:)

Kan du for klare meg når Heroes of might and magic 4 ble en klassiker, 1,2,3 klassikere ja, men 4 er bare en dårlig oppfølger til 3ern. Foreslår at du heler spiller det. Men det er jo bare min mening ikkesant? :innocent:

Skrevet (endret)
Off-topic:

Balle, la meg spørre deg...hvem er den helten i avataren din?

Er det en mann eller ei dame med photoshopped bart?

årets off topic! :thumbup:

Kan du for klare meg når Heroes of might and magic 4 ble en klassiker, 1,2,3 klassikere ja, men 4 er bare en dårlig oppfølger til 3ern. Foreslår at du heler spiller det. Men det er jo bare min mening ikkesant? 

Du har vel rett i det:) Du syns ikke det er noe bra spill ? ;) Men har vel ikke rett i å kalle det en klassiker nei :p

EDIT : leif

Endret av Silver2k
Skrevet (endret)

"Alle" disser 4'ern...men det må bare ikke ses for mye i sammenheng med 3'rn. Se det heller som et helt nytt spill. Jeg har spilt 4'rn mye i multiplayer (Hotseat) med kompiser..det er artig tidtrøyte i noen timer. Singleplayer er ikke like morsomt, litt for mye laaaaange tekstruter som skal drive storyen..men jeg syns det er et bra spill totalt sett. Mange flere spells også.

Jeg var vel nærmest fanatisk HOMM2/3 spiller i noen år, lagde tilogmed egne maps for venner med masse rare quests og ting og tang.

Endret av Bitex
Skrevet

Får håper Ubisoft gir HoMM-serien skikkelig behandling... Synes personlig HoMM IV var den klart beste og jeg har spilt den serien _mye_ siden eneren kom ut i 95.

5'eren skal vel komme i år eller til neste år. Har ikke sett så voldsomt mye konkret info fra Ubisoft sin side.

Skrevet

Jeg må pinlig innrømme at jeg ikke har spilt Heroes of might and magic serien.

En del av mine venner derimot er ganske begeistret over dem.

off topic - Bitex, avataren min er en eller annen skapning fra 70/80 tallet. Husker dessverre ikke navnet og ja han er ganske horribel :p

Skrevet

Kan du for klare meg når Heroes of might and magic 4 ble en klassiker, 1,2,3 klassikere ja, men 4 er bare en dårlig oppfølger til 3ern. Foreslår at du heler spiller det. Men det er jo bare min mening ikkesant? :innocent:

litt feil. 4ern er jo best.

Skrevet

litt feil. 4ern er jo best.

Nei... 3. er desidert best... 4. var noe møkk :hrm:

Skrevet (endret)

Jeg synes 4'ern var noe møkk , men etter at jeg hadde spilt det en god stund synes jeg at dette spillet er simpelten fenomenalt! Det er som som med kaffe - du trenger og ha smagt det en del ganger før du liker det ( flott sammenligning :no: ). :p

Edit , leif

Endret av Imho
Skrevet
off topic - Bitex, avataren min er en eller annen skapning fra 70/80 tallet. Husker dessverre ikke navnet og ja han er ganske horribel :p

litt mer off-topic:

http://www.thenoel.org/asianprince/

Off-Topic: Jeg slutte å klikke på linker...

Anyway... Heroes 4 er ikke så dårlig at det fortjener såpass med kritikk. Selvsagt var alle de tre forrige spillene tilnærmet klassikere, man alikevel. 3 av 4 er ikke dårlig.

Tror 3DO gikk konk pga tusenvis forskjellige baseball-spill som aldri solgte noe særlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...