VTW Skrevet 19. februar 2005 Skrevet 19. februar 2005 Hei alle sonic-fan! Jeg har planer om å kjøpe Sonic Mega Collection Plus. Er skikkelig fan av de gamle Sonic spillene! Derfor vil jeg gjerne ha komentarer ogt synspunkt på spillet av folk som eier/har prøvd dette spillet.
Sebb Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Jeg synes spillet er skikkelig dårlig! Det er kjedelig! Jeg prøvde det på toys'r'us og det skikkelig dårlig. Jeg skjønner ikke hvordan de tror de skal tjene penger på det! Dette er et spill for samlere. Dere andre som leter etter et morsomt spill man kan nyte er ikke dette spillet verdt det! Konklusjon: Elsker du Sonic og resten av gjengen hans er dette spillet for deg, men hvis du er en helt normal spiller så kjøp noe annet! Min mening:
Balle Klorin Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Nostalgi er det som gjør dette spillet attraktivt. Hvis man ikke vokste opp i snes/sega tiden, så vil sikkert dette bli temmelig tamt og burde heller vært på gba. Dette er uten tvil et oldschool spill og Sonic er en av de mange gode titlene fra Sega. Men hva ligger prisen på ? Jeg synes ikke de burde kjøre fullpris for slike spill.
VTW Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 Der er jeg helt enig med deg! Endelig en fyr med hjerne!!!
bleidd Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Hva koster pakken, og hvor får man kjøpt den? Til PC eller en konsoll? Vil ha.
VTW Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 (endret) Hva koster pakken, og hvor får man kjøpt den? Til PC eller en konsoll? Vil ha. Vel... Du kan kjøpe den på gamezone.no for 389,oo kr. Den er på PS2 og X-box."Du kan se mer her" I spillet følger det med Sonic 1,2 og 3, og noe pinball og andre akstra-ting. Ganske feet! Endret 1. mars 2005 av VTW
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå