Gå til innhold

Har Datakjeden.no blitt defacet?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmmm, det eneste produktet de faktisk har på lager er denne støvsugeren:

 

"Dustsucker PowerMaxxx Shitwaster DeLuxe XXL"

Hehe, det står 5 stk. av den ute på gulvet ja. Utrolig nok er det ingen som har kjøpt den ennå.

 

 

Datakjeden og Komplett er ikke den "samme" butikken. Mye av varene er fra samme leverandør; Norek. Sjekker man varenr fra Datakjeden, Norek og Komplett, finner man fort ut dette. Dette er også grunnen til at disse varene, som Norek har tatt inn, og som selges hos Komplett, også ligger i lista til Datakjeden.

Lenke til kommentar

Veit ikke om jeg skal le eller gråte. Kanskje en ansatt som fikk sparken? Noen som kjeda seg på kontoret? Whatever, jeg velger å le.. :!: Beklager min råtne sans for humor, men fyren (det må ha vært en fyr med den typen humor) var jo nesten litt kreativ.. hehe

 

Men fra spøk til revolver, det var å gå litt _vel_ over streken.

Lenke til kommentar

vell.. personlig mener jeg at komplett burde holde seg til datakomponenter og droppe alt fra laservatere til black and decker borremaskiner (og shavere for den del). Det er greit at de prøver seg på hjemmekinofronten, men "hjem og fritid" blir å gå for langt!

 

Hvis komplett skal fortsette sånn ender de opp som claes ohlson og biltema!

Lenke til kommentar

Jeg synes dette var ganske festlig jeg gitt, akkurat hva jeg trengte mens jeg sitter her med en masking som ikke vil starte. Og jeg fatter ikke at dette innlegget ødelegger for andre enn forfatteren selv; vel, jo, ok - kanskje butikken (gud vet hvilken type kunder som reagerer...), men som landets største kjede innenfor data takler de sikkert støyten. Uansett har jeg sansen for det meste som smaker av adbusting.

Lenke til kommentar

- Vi er ikke lenger en del av Komplett, men de har fremdeles (passive) eierandeler i oss.

- Jeg har bare hatt det litt gøy selv, og laget noen varetekster :)

- Ingen har hacket/defaced oss

- Mulig varebeskrivelsene er litt feil, shaver på 3 kg stemmer jo ikke...

- Med fare for å blit tatt for snikreklame; Dustsuckern virker veldig bra!

 

Lars Henriksen

Daglig leder, Datakjeden Oslo AS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...