Gå til innhold

Ok, når begynner _egentlig_ TG05?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Trenger eksakt info nå, skal bestille reisen som ikke kan avbestilles igjen.

www.gathering.org er den minst oppdaterte siden jeg noen sinne har besøkt, og har selvsagt ikke oppdatert fra i fjord. (helt latterlig?)

Anyways, trenger klokkeslett og dato. Noen som vet?

Takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
The Gathering 2005 will be arranged in the Vikingship, Hamar, from the 23/03-2005 to the 27/03-2005 (23rd to the 27nd of March, 2005).

gathering.org

Oh what the hell.. :blush:

edit: når åpner/lukkes dørene?

Endret av suzze
Skrevet
Hvordan blir det for oss med armbånd?

Må stå i kø for å komme inn, dere slipper bare å stå i kø for å få armbånd. Dere får nemlig ikke lov å ta de på selv tror jeg.

Skrevet
www.gathering.org er den minst oppdaterte siden jeg noen sinne har besøkt, og har selvsagt ikke oppdatert fra i fjord. (helt latterlig?)

Må si jeg er enig i at det nesten ikke er oppdattert noe :thumbdown:

Skrevet

Hm, kanskje TG-folka begynner å bli litt lei av TG? i og med at sidene for TG05 ikke er oppe enda, tror ikke vinneren fra logo-compoen er lansert enda heller

Skrevet

Veit!! Den sida blir aldri oppdatert jo :no:

Utrolig plagsomt..

Nå når det skjer ting på PTN (seat map osv..) så står det INGENTING om det på gathering.org !

Dette burde vært skjerpet inn :yes:

Skrevet (endret)

de åpner vel 12:00 eller 11:00, men det er da det er mest kø, møt opp 2-3 timer senere, så slipper du unna det meste av køen

edit: hvis du må bestille reise, så er det vel ikke akkurat det beste utvalget av tider du kan komme til hamar?

hvis du kommer rundt 12:00 så skal det nok gå fint, tror ikke du savner den timen du kanskje går glipp av...

Endret av aklla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...