Gå til innhold

3DMark score til HP zv5452EA?

Earendil

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Er det nokon som har peiling på kor god ytelsedenne datamaskina har i 3Dmark 03?

Det er ein kompis av meg som skal ha PCen, og han er litt usikker på ytelsen til spel.

Edit: Fann skrivefeil

Endret av Earendil
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det er ein kompis av meg som skal ha PCen, og han er litt usikker på ytelsen til spel.

Som skal ha den PCen? Snille deg, anbefal han en annen maskin i samme prisklasse.

Netshop 1557 er jo et langt bedre kjøp etter min mening,

Skrevet

Som skal ha den PCen? Snille deg, anbefal han en annen maskin i samme prisklasse.

Netshop 1557 er jo et langt bedre kjøp etter min mening,

Det har eg også gjort. Sjølv har eg en 1557. Veldig nøgd med den. :)

Maks pris med han er 10.000.

Skrevet
Det lurar eg også på. Det skal ligge på noko mellom 2800-3000 poeng.

Lastar ned 3DMark 03 no. :)

Har du mellom 2800 og 3000 poeng med en 1557 der de fleste av maskinene kjører med en lavere hastighet en CL56?

Min kjører med 398MHz på GPU og 202 på Minne. 1557 har etter det jeg husker fra undersøkelsen her på forumet 350 +- 50Mhz.

Vel, jeg scorer 2820 poeng med Omega driverene og med de orginale driverne får jeg 2780.

Skrevet

Ja, Omega er tingen. Jeg har en Acer Ferrari 3200 og scorer 3150 poeng originalt med Omegadriver, og 3900 poeng med klokking.

Original klokk er: Core 452, Mem 209

Egendefinert klokk er: Core 520, Mem 260 :thumbup:

• 3 uker senere...
Skrevet
Tviler på at den yter noe særlig mer enn 1500-2000 i 3DMark03 når jeg ser skjermkortet.

Hvis du ikke skal bruke maskinen til spilling, så er den mer enn god nok. Den har alt man trenger fra bluetooth til kortleser. Grei harddisk, greit med ram, widescreen, en mengde med innganger og utganger og Harman Kardon høyttalere som leverer relativt bra lyd.

Til 9900,- er dette godt nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...