Gå til innhold

Raids og det å ta over byer eller steder?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Det er ikke mulig å ta over noen ting nei, men det vil bli slik i battlegrounds ja. Et raid er en stor gruppe med folk som angriper en plass f.eks.

Skrevet

Høres i grunnen ufattelig artig ut...Håper det er mye raids på Silver Moon server. Og hvor er det mest vanlig å samle seg til raids hvis man er alliance?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet
Høres i grunnen ufattelig artig ut...Håper det er mye raids på Silver Moon server. Og hvor er det mest vanlig å samle seg til raids hvis man er alliance?

Er ikke helt sikker på hvor man bruker å samles, har ikke vært med på så mange. :p

Men de sier det i chatten, så du finner det nok lett ut.

Skrevet

Når jeg spilte betaen var det i hvert fall fra Ironforge og Storwind de fleste Raidene ble arrangert. Men de fleste er ikke så høy level nå så det vil sikkert bli flere raid når en del har blitt høyere level.

Skrevet

Silver Moon er dessverre en PvE server så det er mindre sjans' for "ordentlige" raids der.

Skrevet

Silver Moon er dessverre en PvE server så det er mindre sjans' for "ordentlige" raids der.

dummeste jeg har hørt. De raida jeg var med på i betaen var ordentlige raid det. Alle var med. hva mener du er så mye bedre på raid på en pvp server?

Skrevet

Det blir plenty av raids på PvE servere også, ikke vær redd for det... Vil tro at Ashenvale er ett av de første stedene Horde dukker opp, ettersom det er ett av de mest low level områdene de møtes som jeg veit om iallefall...

I beta var det iallefall nesten daglige raids i ashenvale på BETA4 serveren på slutten da mange var kommet opp i level..

Skrevet
Det blir plenty av raids på PvE servere også, ikke vær redd for det... Vil tro at Ashenvale er ett av de første stedene Horde dukker opp, ettersom det er ett av de mest low level områdene de møtes som jeg veit om iallefall...

I beta var det iallefall nesten daglige raids i ashenvale på BETA4 serveren på slutten da mange var kommet opp i level..

Møtte endel Hordes i Ashenvale i dag jeg, gikk ved siden av de i stealth mode :D

Skrevet

dummeste jeg har hørt. De raida jeg var med på i betaen var ordentlige raid det. Alle var med. hva mener du er så mye bedre på raid på en pvp server?

Mente det ikke sånn, men du kan ikke angripe som du vil der i og med at de som ikke vil slipper. Syns ikke det blir realistisk. Hvis det er krig så vil ikke jeg sloss akkurat da?

Skrevet

Noen som kan gi meg en forklaring på hvordan RAIDs fungerer i PvE?

Du kan ikke bli angrepet før du selv angriper? Men vaktene rundt omkring vil automatisk fight`e for å beskytte byen? Hva skjer om de "kverker alle" (ingenting tipper jeg, utenom ære ;) )

Skrevet

Har sett et par raids, ov vært med på et par raids i Barrens..

Må bare si at jeg syns at raids utenfor Battleground må være et av de største minusene med WoW så langt...

TOTALT meningsløst!! Man dreper en fiende, bare for at han dukker opp 100 meter lengre borte, henter liket, reviver og slakter videre.. Rinse and repeat..

Finnes INGEN mål eller mening med PvP utenfor Battlegrounds.. Sorry... Synd egentlig.. Jeg elsker pvp.. lar aldri en sjangse gå fra meg til å klø en stakkars nightelf som er uheldig nokk til å stå i veien for meg..

Men stemningen blir litt ødelagt av en nightelf som springer rundt i en trollby og lager leveln.. Hvis noen dreper han så spawner han i TROLL gravplassen 50 meter lengre borte og er klar til nye sprell etter 20 sekunder.. Man kan ikke samle sammen en gjeng og få tatt rotta på han så han forsvinner... TEIT!!

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Må bare si at jeg syns at raids utenfor Battleground må være et av de største minusene med WoW så langt...

TOTALT meningsløst!! Man dreper en fiende, bare for at han dukker opp 100 meter lengre borte, henter liket, reviver og slakter videre.. Rinse and repeat..

Finnes INGEN mål eller mening med PvP utenfor Battlegrounds.. Sorry... Synd egentlig.. Jeg elsker pvp.. lar aldri en sjangse gå fra meg til å klø en stakkars nightelf som er uheldig nokk til å stå i veien for meg..

Men stemningen blir litt ødelagt av en nightelf som springer rundt i en trollby og lager leveln.. Hvis noen dreper han så spawner han i TROLL gravplassen 50 meter lengre borte og er klar til nye sprell etter 20 sekunder.. Man kan ikke samle sammen en gjeng og få tatt rotta på han så han forsvinner... TEIT!!

Er så helt enig med du sier! Syns det der var en skuffelse ja. :(

Skrevet

Er så helt enig med du sier! Syns det der var en skuffelse ja. :(

Vel, jeg syns personlig det hadde vært utrolig teit hvis karakteren døde og forsvant. Det hadde vært utrolig kjiipt å måtte starte fra begynnelsen.. :no:

Skrevet
Vel, jeg syns personlig det hadde vært utrolig teit hvis karakteren døde og forsvant. Det hadde vært utrolig kjiipt å måtte starte fra begynnelsen.. :no:

Det hadde vært idiotisk, men en slags "punish" kunne det vært.

Skrevet (endret)
Mente det ikke sånn, men du kan ikke angripe som du vil der i og med at de som ikke vil slipper. Syns ikke det blir realistisk. Hvis det er krig så vil ikke jeg sloss akkurat da?

De fleste RAIDS jeg har vært med på/observert/hørt om ender i Barrens (Er Alliance spiller) og det er ikke en Contested område på PvP Servere, men Horde territorie. Dvs. Horde spillere kan ikke bli angrepet før de flagger seg for PvP. Så her lider de fleste Raids det som JKoN prater om, men er ikke mange som klager på det ;)

Men de som bare står der er for det meste low lvl's som ikke varer et sekund før de ligger der. Andre venter litt på forsterkninger for så å få noen skikkelig balanserte slag, og ikke 1 vs 10 :ermm:

Endret av Fury

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...