Cursio Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Å ja, kongespill! Spiller det fremdeles innimellom... Noen timer med skjelvende fingre over tastaturet da! *mimre*
Cerb89 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Å ja, kongespill! Spiller det fremdeles innimellom... Noen timer med skjelvende fingre over tastaturet da! *mimre* Ja mimirng ja, bringe tilbake mange gammle minner
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hvordan får jeg opp timeantallet?
Ø.B. Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hvordan får jeg opp timeantallet? levstats.txt fil i elmamappa. Du kan ike se det inni spillet. Hvis du ikke har fullført et brett, legger den på 10 min ekstra på totaltida. Så det er greit å fullføre alle
ekill Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 ååå Elma ja. fikk lyst å spille det igjen no!!! noen som har link?
CPurcell Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Det er bare å sjekke den første posten i denne tråden så finner du linken til internett siden til spillet, hvor blant annet demoen ligger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå