Dandar Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Hører folk sier man blir lei av Paladin etterhvert? Tenkte jeg skulle starte en Paladin, og komme høyt med den.
The_evil_blue_toad Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Jeg har spillt paladin til lvl 18 i beta, i retail har jeg en paladin på lvl 12 og en mage på lvl 11, jeg må si jeg faktisk foretrekker mage nå
Shruggie Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Jeg spilte paladin til lvl 33, og jeg kjedet livet av meg på slutten... Hack, slash, heal, repeat...
Blib Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Ja, altså, med en gang en combat starter så er det egentlig ingenting å gjøre frem til den slutter. Med unntak av et heal en gang i blant og en stun hvert 20. sek eller noe. Med f. eks Rogue eller Mage må du gjøre mye mer aktivt i en combat. Tho jeg ville ikke styrt unna Pallies kun pga det skjer lite. Jeg byttet, men det var et mangfold av grunner
The_evil_blue_toad Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Merket med en gang forskjell når jeg gikk over til mage, han har et stort utvalg av utrolig tøffe spells og angrep. Mens med paladin har alt en tendens til å se likt ut, i tillegg er det litt småkjedelig når 70% av alle humans du møter er paladin
Potetdamen Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Fint at jeg hørte dette.. hadde tenkt å gå for paladin, men nå leser jeg jo at den blir litt kjedeligere lenger ut. Så tror jeg går for Rogue(undead) eller mage.
Keylar Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 (endret) Jeg storkoser meg med min paladin jeg. Jeg kan være healer når det trengs i mindre party, jeg har noen utrolige gode buffs og når alle andre ligger død rundt meg lever jeg fortsatt . Når det gjelder undead monsters så river jeg dem i filler med spellsa mine. Er også utrolig morro når jeg møter 2 horde ca min level og jeg vinner i pvp mot dem pga av min utrolige overlevelses evne. Jeg har spilt en gnome mage til lvl 30 og jeg kan ærlig inrømme at å se store tall over hodet til fienden min (skade jeg gjør altså) er et savn. Men fy som jeg dør fort hvis jeg blir targeta i pvp. Nimrodiel - Paladin /server:Stormscale Endret 17. februar 2005 av Keylar
Kuroneko Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jeg syntes det værste med pally var at du ikke gjorde skade. (i noen særlig grad) Om det ikke gjør noe er det en morsom nok klasse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå