Gå til innhold

Walock talent points, kom med forslag

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja da har jeg endelig bestemt meg å være Warlock i reatail. ( Når jeg får tak i det ;) )

Og i den ledige stund jeg har driver jeg på å leker meg med talent points.

Denne tråden er derfor laget for at dere kommer med deres template forslag :)

Her er mitt forslag da! Altfor mye godt å velge mellom :)

Min Template - talent points

Endret av ulv
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå såg eg bare over den litt kjapt. Men hadde det ikkje vert smart å plassert nokon poeng på å forbedre shadowbolten (improved Shadow Bolt) ?

Det er iallefall den spellen som eg bruker aller mest, og eg synest at det hjelper en del å forbedre den..

Men eg har igrunn ikkje den store peilinga på builds.. Spiller Warlock sjølv, men eg har ingen anelse om kva for build eg skal bruke..

Skrevet (endret)

Den ser bra ut for høyere lvler, men fram til lvl 30 er det vel fordel å ha endel i destruction? Jeg har planer om endel i destruction, og ved lvl 30 unlearne og gjøre om.

Åssen i allverden unlearner mann Talent Points? :| *trykka feil et par ganger*

Endret av Kyppre
Skrevet (endret)

Selv har jeg en build som jeg tror skal fungere ganske greit... Om ikke, saa gjoer jeg om paa den. Saa langt klarer jeg meg ganske bra, i grunn. Greit, jeg er bare level 20, men dog. Har kun points i Affliction saa langt, jeg bygger vel Destruction ned til jeg faar Shadowburn etter hvert, og avslutter med Demonic Embrace.

Bare fordi jeg synes warlock skal vaere en som faktisk afflicter folk, og ikke destruerer dem, det er mage sin jobb.

Talenter kan du unlearne for litt penger hos en trainer.

Endret av Zealuu
Skrevet

Ja, jeg enig med det der. Men jeg synes bare at soul link ser så deilig ut.

Det er jo Dot som er warlock sin styrke.

Jeg skal dele det mellom afflication og demonology.

Vet ikke ennå hvem jeg heller mest mot. Jeg har ikke fått tak i spillet enda :)

Hvordan vil deres template se ut? Hvor vil dere bruke flest talent points?

• 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg har tilnå bare tatt improved Shadow Bolt (5/5) siden jeg synes det er viktig med destruction spesielt helt i starten i hvertfall... Har nå planer om å ta improved corruption til 5/5, men etter det er jeg faktisk ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre.. Tror jeg kommer til å gjøre det slik at jeg tar mest mulig damage til jeg er høyere opp i lvl og deretter kansje gjøre om treet...

EDIT: laget meg en template selv :)http://wowvault.ign.com/View.php?view=Temp...Detail&id=37185

Endret av Bamse_
Skrevet (endret)
Jeg har tilnå bare tatt improved Shadow Bolt (5/5) siden jeg synes det er viktig med destruction spesielt helt i starten i hvertfall... Har nå planer om å ta improved corruption til 5/5, men etter det er jeg faktisk ikke helt sikker på hva jeg skal gjøre.. Tror jeg kommer til å gjøre det slik at jeg tar mest mulig damage til jeg er høyere opp i lvl og deretter kansje gjøre om treet...

EDIT: laget meg en template selv :)http://wowvault.ign.com/View.php?view=Temp...Detail&id=37185

Jeg anbefaler at du bytter

Improved Curse of Weakness - 3/3 points

Improved Drain Soul - 2/2 points

Improved Curse of Agony - 3/3 points

med noen få i demonology (både for party, solo og PVP sin skyld) slik at du får kortere castingtid på pets, bedre vw, høyere stamina og bedre imp. Du får mye bedre curses enn de to senere (elements/shadow) improved drain soul kan leves uten (den gjør det kanskje litt lettere i solo, men improved vw vil gjøre enn større forskjell). Du bør også kanskje øke i devestation, da større critsjanse er viktig dersom du fokuserer på destruction. Improved Lash of pain føler jeg også er litt bortkastet da succy mest brukes i PVP og da med seduction. Til soloing er VW og felhunter bedre. Destructive reach høres kanskje bra ut, men det er vel kun under fearing at du virkelig har bruk for det.

Dette er min mening, og trenger selvsagt ikke være riktig. Jeg har selv brukt litt for mye tid på å studere talenttreet til warlock. Ellers synes jeg denne linken (som ahdrage også tidligere postet) er bra.

Endret av Pinglebolle
Skrevet
*snip* og bedre imp. *snip*

Hva skal jeg med det etter å ha fått void og succu?

Veit enda ikke helt om jeg skal satse på å gå for mye damage output eller heller gå for bra dots enda... Spiller jo på PVP server, og det er det jeg sikter meg inn på, så ville vært fint om treet passet mest mulig til det..

Skrevet (endret)

*snip* og bedre imp. *snip*

Hva skal jeg med det etter å ha fått void og succu?

Veit enda ikke helt om jeg skal satse på å gå for mye damage output eller heller gå for bra dots enda... Spiller jo på PVP server, og det er det jeg sikter meg inn på, så ville vært fint om treet passet mest mulig til det..

Solo: VW

Party: Imp (gjør over 100dps etterhvert + SOLID staminabuff til alle i gruppa)

PVP: Succubus/felhunter

Jeg spiller også på PVP server og kjører PVP-build hvor jeg også tar hensyn til party (etter lvl 60).

Endret av Pinglebolle
Skrevet

hmm..kansje på tide å trene opp impen igjen da :p men har vært litt i party sammen med en kompis som har vært mage, og da har VW vært veldig handy :D

Skrevet

Jepp. Dersom det ikke er tanks i gruppa er det greit å bruke vw. Det kan også være nyttig dersom det er fler motspillere enn medspillere (for å taunte bort fra skjøre priest ol).

Skrevet

Jeg spiller også på PVP server og kjører PVP-build hvor jeg også tar hensyn til party (etter lvl 60).

Jeg starta ny warlock her om dagen (er nå level 13), og jeg må si jeg absolutt foretrekker Imp i solo fremfor voidwalker.

Så istedet for å ha en voidwalker som tank, så bruker jeg fear for å få ting unna meg. Impen gjør jo også betydelig mer damage, men tåler jo veldig lite såklart.

De fleste synes at voidwalker er best i solo virker det som, men jeg fikk aldri sansen for den jeg :p

Kanskje jeg bare er rar :green:

Skrevet

har tenkt å respec til dette når jeg har fått shadowburn. har noe lignende men ikke helt like. forskjellen er bare life tap på aff som er ubrukelig for meg nå og cataclysm på dest som er enda mer ubrukelig for meg nå =)

Affliction Talents (31 points)

# Improved Corruption - 5/5 points

Reduces the casting time of your Corruption spell by 2 seconds.

# Improved Drain Life - 5/5 points

Increases the Health drained by your Drain Life spell by 10%.

# Amplify Curse - 1/1 point

Increases the effect of your next Curse of Weakness or Curse of Agony by 50%, or your next Curse of Exhaustion by 20%.

# Fel Concentration - 5/5 points

Gives you a 70% chance to avoid interruption caused by damage while channelling the Drain Life, Drain Mana, or Drain Soul spell.

# Grim Reach - 2/2 points

Increases the range of your Affliction spells by 20%.

# Nightfall - 2/2 points

Gives your Corruption and Drain Life spells a 3% chance to cause you to enter a Shadow Trance state after damaging the opponent. The Shadow Trance state reduces the casting time of your next Shadow Bolt spell by 100%.

# Curse of Exhaustion - 1/1 point

Reduces the target's speed to 90% of normal for 12 seconds. Only one Curse per Warlock can be active on any one target.

# Siphon Life - 1/1 point

Transfers 13 health from the target to the caster every 3 seconds. Lasts 30 seconds.

# Improved Curse of Exhaustion - 3/4 points

Increases the speed reduction of your Curse of Exhaustion by 15%.

# Shadow Mastery - 5/5 points

Increases the damage dealt or life drained by your Shadow spells by 10%.

# Dark Pact - 1/1 point

Drains 150 of your pet's Mana, returning 100% to you.

Demonology Talents (0 points)

# None

Destruction Talents (20 points)

# Improved Shadow Bolt - 5/5 points

Your Shadow Bolt critical strikes increase the next 4 sources of Shadow damage dealt to the target by 20%.

# Bane - 5/5 points

Reduces the casting time of your Shadow Bolt and Immolate spells by 0.5 seconds.

# Shadowburn - 1/1 point

Instantly blasts the target with 87 to 99 Shadow damage. Requires 1 Soul Shard. If the target dies from Shadowburn, and yields experience, the caster gains a Soul Shard.

# Devastation - 5/5 points

Increases the critical strike chance of your Destruction spells by 5%.

# Destructive Reach - 2/2 points

Increases the range of your Destruction spells by 20%.

# Intensity - 2/2 points

Gives you a 70% chance to resist interruptiong caused by damage while channeling the Rain of Fire or Hellfire spell.

Dette er vel en pvp build da.

Skrevet

Jeg starta ny warlock her om dagen (er nå level 13), og jeg må si jeg absolutt foretrekker Imp i solo fremfor voidwalker.

Så istedet for å ha en voidwalker som tank, så bruker jeg fear for å få ting unna meg. Impen gjør jo også betydelig mer damage, men tåler jo veldig lite såklart.

De fleste synes at voidwalker er best i solo virker det som, men jeg fikk aldri sansen for den jeg :p

Kanskje jeg bare er rar :green:

Det funker kanskje å bruke fear på fiendene når det ikke er andre i nærheten, men når du kommer litt opp i lvl er det ikke langt mellom mobsene, og da har du et stort problem om du bruker fear, særlig med imp'en oppe.

# Dark Pact - 1/1 point

Drains 150 of your pet's Mana, returning 100% to you.

Jeg har dark pact nå, bruker så å si bare voidwalker solo. Etter min mening er det ikke vits i med dark pact da. Void'en bruker opp manaen på å taunte mobene. Jeg ville heller tatt "ruin" i destruction.

Skrevet (endret)

jeg er lvl 51 og bytta nettopp til ren destruction build. Synes det er mye enklere å soloe nå (går iallefall raskere) enn når jeg gikk ren affliction. Voidwalker som taunter og tanker mens jeg peiser på med så mye damage som overhodet mulig. Eneste minuset jeg ser er at jeg ikke kan dark pact mer. Må liksom bruke potions :D . Og jeg bruker jo fortsatt Corruption, Immolate (destruction spell men dot) og Curse of Agony.

Endret av XzeroX10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...