Gå til innhold

spørsmål om uv lys ekspiriment

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har kjøtpt 2 katode , alså 1 grønn sunbeam og en Uv samme merke.

fann også en uv tusj , sann det lysar i uv lys , tenkte dette kunne blir en litt kul casemod på lan party.

men så lurte eg på kor bør eg ikkje tegne med denne tusjen og kor går det bra.

Endret av Csulu
Videoannonse
Annonse
Skrevet
har kjøtpt 2 katode , alså 1 grønn sunbeam og en Un samme merke.

fann også en uv tusj , sann det lysar i uv lys , tenkte dette kunne blir en litt kul casemod på lan party.

men så lurte eg på kor bør eg ikkje tegne med denne tusjen og kor går det bra.

tegn på kretskortet :D

alltid like tøft å se på

Skrevet

og hvor stor sjanse er et for at det blir ødelagt??

noen som har prøvd det, kunne tenkt å gjøre noe slikt selv...

hva med å tegne egene ting(mellom ledningene), kortslutter det eller no da?

Skrevet

bruk markeringstusj, det funker mye bedre enn uv-tusjen til micro. Men test uv tusjen først :p for det er ikke alle som lyser like bra.

Skrevet
bruk markeringstusj, det funker mye bedre enn uv-tusjen til micro. Men test uv tusjen først :p for det er ikke alle som lyser like bra.

Hvor får man kjøpt "markeringstusj" da ??

Har den fra Microplex men den var ikke SÅ bra, hadde regnet med medre effekt :thumbdown:

Skrevet
Hvor får man kjøpt "markeringstusj" da ??

Overalt der de selger skrive saker vel, bokhandel, europris osv.

Alt som er fluoriserende lyser under UV.

Hadde jeg vært deg(trådstarter), ville jeg ikke hatt den grønne kathoden sammen med UV,pga at den hemmer uv-effekten ganske mye.

Skrevet
Synes nå fluoriserende lyser litt av seg selv jeg da.. :s

hvis du ser på fluoriserende i et helt mørkt rom blir du fort overbevist om at det ikke lyser av seg selv.

Skrevet

hm.. vil nå langt fra si at det lyser av seg selv. men hvorfor kjøpe dyre ting fra microplex når man kan få fluoriserende penner fra rema1000. eller så kan man også lakke forskjellige ting i uv farger... det blir også stilig.

men det som får stilig effekt er å tegne rundt kantene på de forskjellige kretskortene :thumbup:

Skrevet

Det blir ganske stilig hvis du tegner på vifter, kantene på PCI-kortene, RAM og lignende. Jeg har aldri ødelagt noe når jeg har tegnet på det, men jeg ville ikke prøvd å tegne på CPU-core(hvordan skal du kunne se det? :p) eller noe sånnt.

Skrevet

tegnet med merke penn på sjerm kortet det ser helt genialt ut og ingenting blir ødlagt da som slik penn ikke er strømførende. (ps. opp brukte knekklys er og uv reaktive men ikke open dem for dette er noe herk å få vekk!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...