AntatraCK Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Er det noe penger i tailoring, tenker mest på bags her. Ser at det er en del som gir bags for free, viss noen kommer med linen. Men 8+++ slots bags må vel gå ganske høyt, eller ?
chokke Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 folk har allerede begynt med 8 bags for lenge sia, kanskje tom 10 bags. Men å sy egen kåpe er kjekt.
nåvi Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 16 slots mageweave bag bør man ihvertfall tjene godt på. Jeg vil ihvertfall ha det snarest! Lett å få opp tailoring også, bare si du lager bags om folk kommer med råvarene. Alle får jo tak i råvarer. Hvis mange satser på kun gathering professions vil prisene gå ned. Er det derimot få som satser vil man kunne tjene godt med penger. Anbefaler å sjekke ut AH før du velger på nytt. Se hva som selges og hvor mye det selges for.
John Keats Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Jeg skal være pure gatherer frem til level 25-30. Da har jeg forhåpentligvis mer penger enn ellers så det vil gå lettere for meg enn for andre..
AntatraCK Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Nå er jeg miner engineer, må si det går veldig bra. Engineering er digg, med alle de små dingsene du kan lage, kuler til deg og vennene dine, mekanisk ekorn og mye annet
MrLee Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 16 slots mageweave bag bør man ihvertfall tjene godt på. Jeg vil ihvertfall ha det snarest! Lett å få opp tailoring også, bare si du lager bags om folk kommer med råvarene. Alle får jo tak i råvarer. Hvis mange satser på kun gathering professions vil prisene gå ned. Er det derimot få som satser vil man kunne tjene godt med penger. Anbefaler å sjekke ut AH før du velger på nytt. Se hva som selges og hvor mye det selges for. er ikke det den jækelen som tar 4 dager realtime å lage? p.g.a. 24 timer cooldown på å lage en av ingrediensene? tror de gikk for 100g på AH i US retail etter hva jeg har hørt..
uberhunter Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 MrLee: 2 døgn, et døgn cooldown på å lage et stk. Mooncloth, og bagen krever to Mooncloth. Og du skal få ganske gode slanter for den bagen ja Like stor som backpack... http://www.thottbot.com/?i=20016
MrLee Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 (endret) håkei, grusom cooldown uansett.. edit: tja, hvis man leser der så ser man, utav comments at det er en 4 dager cooldown på mooncloth thingen elns...altså 2x4 dager... 8 dager altså!! O.o Once you have 2/2 felcloth and the convert recipe from winterspring "Qia". you can then begin the transmute process. Simple find a moon well....darnassus, auberline, ect and then craft it. Upon making 1 mooncloth a timer is placed on the make mooncloth begining at 3 days 23minutes and 59 seconds or "4 days" in lay man terms. It does in fact take 4 days to make a mooncloth. However expect to see some high prices for these items. Moziah - Xukuth d'Oloth Endret 16. februar 2005 av MrLee
AntatraCK Skrevet 16. februar 2005 Forfatter Skrevet 16. februar 2005 Det finnes jo en 18 slots bag også så vidt jeg har hørt, den skal vist ta noen uker realtime.
nåvi Skrevet 16. februar 2005 Skrevet 16. februar 2005 Heh.. syyyk bag da! Jeg tenkte egentlig på mageweave bag, men disse var visst bare 12 slots. Vil tro de også bringer inn noen slanter etterhvert.
guttorm Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 (endret) Du må kjøpe sånne First AId bøker. Har foreløpig kun sett dem for salg i AH. Haha, jeg er så fristet til å holde kjeft, men skal være snill: "First Aid til 225"-lærebok kan kjøpes i byen i sumpa sør-øst i barrens-området. For Hordes altså. Aner ikke hvor de finns for Alliance, men de er garantert i en eller annen 30+ område-shop. FOR THE HORDE! Har kjøpt den på ah for en sh*it-load av kronasjer, ser ikke helt pointet med hele opplegget. Men det var en som sa at jeg fikk lære nye first aid ting på lev 40, boka raiset capen fra 150--->225, er på 170 nå. Så da får jeg se om 10 levler. Ikke spør hvor mye Endret 17. februar 2005 av guttorm
Aiven Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Jeg er nå lvl 10 night elf Hunter, jeg har skinning og herbalisme som professions. Synes dette er en grei combo for å få en del penger. Fant ut at herbs selges for skyhøye priser, det samme gjør også skinning. Skins selges ikke for skyhøye penger. Hvis vi snakker om leather, så jo. Skinning gir deg uhorvelige mengder leather, dette blir mange bekker små, som gir deg en "skyhøy" formue. Hvorfor tror du alle som vil tjene penger går skinning?
Kuroneko Skrevet 17. februar 2005 Skrevet 17. februar 2005 Hmm. Jeg gikk skinning/leatherworking fordi jeg er hunter, jeg. Passer liksom litt. Og siden jeg vil bli ninjaleatherwokrer har jeg enda ikke solgt et eneste skin, må jo ha dem for å bli flink...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå