Gå til innhold

Støynivå på bZerk PSU?


Anbefalte innlegg

på tekniske detaljer fra produsenten ser en hvorfor bl.a. max 15A på 12V.

Med de verdiene passer den til socketA eller "gamle" P4 / P3 maskiner - ubrukelig til nyere hovedkort / skjermkort - vil måtte yte "alt" + litt til for at systemet kanskje skal klare seg uten reboot under spill og andre power-krevende operasjoner. Når den skal yte mest mulig går varmen og viftehastigheten opp. Har en pensjonert Chieftec 340W fra 2001 som etter data skal yte bedre på 3.3V og 12V (35 og 17A).

Hvor mange A bør en PSU yte for at det skal være "godkjent" for et relativt kraftig system?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du satser på et meget stille system så kjøp en Papast 12dB 80mm vifte og prøv å finn en enda mer stille 120mm vifte enn Mist. Papst eller SilentX kanskje.

 

Et alternativ er jo kanskje å gå for en Mist PSU. De skal være veldig stille, men er litt dyrere. Uansett vil det jo fort bli noen hundre kroner for de nye viftene.

Okay, jeg har læst lidt om Mist på flere posts her i forummet, men det er ikke mer end det. Jeg må lige finde ud af det, men de bZerk PSU er virkelig fede!

Kender du en SLI godkendt PSU til fair penge?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har og funnet ut at bzerk ikke er så stille som den først så ut til. Man kan ikke stille viftene lengre ned enn at den ikke blir for varm, da er jo hele vitsen borte synes jeg :p

 

Gikk bra med støyen i starten, men etter som den har fått litt å arbeide med så har den blitt en skikkelig bråkebøtte! Anbefaler å kjøpe noe annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...