Gå til innhold

Det jeg skriver i chaten blir ikke vist på skjerme

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg logget inn i dag og skulle skrive en melding til en venn av meg virket ikke chaten. Ingenting av det jeg skriver blir vist på skjermen. Så prøvde jeg å logge inn med en annen character og da funket det helt fint.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da jeg logget inn i dag og skulle skrive en melding til en venn av meg virket ikke chaten. Ingenting av det jeg skriver blir vist på skjermen. Så prøvde jeg å logge inn med en annen character og da funket det helt fint.

Noen som vet?

Spør om noen andre ser det. Opplevde mange ganger at jeg ikke fikk kommet "ordentlig" inn, da jeg kanskje ikke het nicket mitt, men "Unknown Entity" og så ikke hva jeg skrev på general. Alle andre så det ekte nicket mitt og hva jeg skrev.

Skrevet
1. General? Du kan prøve '/join general' og se om det hjelper. Det samme har skjedd med meg et par ganger.

Ja, general chaten funker nå, men ingenting annet.

Når jeg kommer til et nytt sted står heller ikke xp'en, og når jeg skinner et dyr vises det ikke at skillen har gått opp.

Skrevet

Noen som vet?

En gang i helga fikk jeg noe lignende problem; så ikke lenger noen av public-kanalene på serveren, + en del andre typer meldinger som ikke syntes. Logget meg av, på igjen etter fem minutt, alt funket.

Skrevet
unknown entity.. hmm. er ikke det en char på shadowsong serveren?

Unknown entity er f.eks dyret til en hunter, du må 'se' det med egne øyne, altså komme på kloss hold, for at det skal identifiseres korrekt.

OleJørgen: Hvis du har mer enn x egenskapspoeng får du ikke lenger noe for å flå dyr som er lave i forhold til deg, nivåmessig. Du ser det på fargen på 'Skinnable' som står under navnet på dyret når du klikker på skrotten, grå = ingen poeng, farge = poeng.

• 2 måneder senere...
Skrevet

jeg kommer ikke inn på noen av chatkanalene uansett hvor mye jeg knoter med det... Jeg skriver /join General osv men det skjer ingenting. Why ?

Skrevet
jeg kommer ikke inn på noen av chatkanalene uansett hvor mye jeg knoter med det... Jeg skriver /join General osv men det skjer ingenting. Why ?

Hadde lignende problem der ingenting av det jeg skrev i hvilken som helst kanal ble vist i chat loggen, men snakkeboblene kunne jeg se.

Det jeg gjorde var at jeg bare slettet innholdet i "wtf" mappa eller hva den nå heter. Etter det så funket det fint :)

Skrevet

Om du går inn på Interface options i spillet er der noe som heter "Simple Chat". Slå det av og på igjen(eller på og av, alt etter som om hva det var). Dette skal resette alle chatinstillinger.

Skrevet

tipper du bruker cosmos. hadde det samme problemet som deg når jeg testet cosmos. avinnstaller det og heller innstaller CTmod.

Skrevet
tipper du bruker cosmos. hadde det samme problemet som deg når jeg testet cosmos. avinnstaller det og heller innstaller CTmod.

Rettelse: Heller installer GypsyMod :p

Skrevet

for noe forbanna tull blizzard !!! chatten er jo viktig. jeg blir så frustrert av det. hca er det gypsy chat og lignende ? er det et program jeg må ha kjørende ?

Skrevet
for noe forbanna tull blizzard !!! chatten er jo viktig. jeg blir så frustrert av det. hca er det gypsy chat og lignende ? er det et program jeg må ha kjørende ?

Just curious, prøvde du det jeg sa? Er ikke sikker på at det er det som er ditt problem, men det fikset et identisk problem med meg.

Skrevet

Just curious, prøvde du det jeg sa? Er ikke sikker på at det er det som er ditt problem, men det fikset et identisk problem med meg.

ja prøvde. hjalp ikke. men takk for tipset

Skrevet

Hadde lignende problem der ingenting av det jeg skrev i hvilken som helst kanal ble vist i chat loggen, men snakkeboblene kunne jeg se.

Det jeg gjorde var at jeg bare slettet innholdet i "wtf" mappa eller hva den nå heter. Etter det så funket det fint :)

skal dette være en dårlig spøk?

Skrevet

er det noen her som vil fortelle litt om disse chatprogrammene, og hvordan de funker og hvor man får tak i de hadde jeg blitt kjempeglad

Skrevet
er det noen her som vil fortelle litt om disse chatprogrammene, og hvordan de funker og hvor man får tak i de hadde jeg blitt kjempeglad

Om du mener UI-modene/addonpakkene som ble nevnt(gypsy, cosmos osv) så var det bare for at du skulle prøve å slette de, det er ikke noe du trenger for å kunne bruke chatten.

Er litt for lat til å lete etter linker, men du finner det nok om du søker på google, i tilfelle du allikevel vil ha en av disse pakkene(det holder med en).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...