ElvisOJ Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Da jeg logget inn i dag og skulle skrive en melding til en venn av meg virket ikke chaten. Ingenting av det jeg skriver blir vist på skjermen. Så prøvde jeg å logge inn med en annen character og da funket det helt fint. Noen som vet?
Lch Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 1. General? Du kan prøve '/join general' og se om det hjelper. Det samme har skjedd med meg et par ganger.
haarod Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Da jeg logget inn i dag og skulle skrive en melding til en venn av meg virket ikke chaten. Ingenting av det jeg skriver blir vist på skjermen. Så prøvde jeg å logge inn med en annen character og da funket det helt fint. Noen som vet? Spør om noen andre ser det. Opplevde mange ganger at jeg ikke fikk kommet "ordentlig" inn, da jeg kanskje ikke het nicket mitt, men "Unknown Entity" og så ikke hva jeg skrev på general. Alle andre så det ekte nicket mitt og hva jeg skrev.
ElvisOJ Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 1. General? Du kan prøve '/join general' og se om det hjelper. Det samme har skjedd med meg et par ganger. Ja, general chaten funker nå, men ingenting annet. Når jeg kommer til et nytt sted står heller ikke xp'en, og når jeg skinner et dyr vises det ikke at skillen har gått opp.
thomanil Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 Da jeg logget inn i dag og skulle skrive en melding til en venn av meg virket ikke chaten. Ingenting av det jeg skriver blir vist på skjermen. Så prøvde jeg å logge inn med en annen character og da funket det helt fint. Noen som vet? En gang i helga fikk jeg noe lignende problem; så ikke lenger noen av public-kanalene på serveren, + en del andre typer meldinger som ikke syntes. Logget meg av, på igjen etter fem minutt, alt funket.
phervagor Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 unknown entity.. hmm. er ikke det en char på shadowsong serveren? jeg har personlig ikke opplevd dette, kun nå jeg blir disconnected skjer det.
ElvisOJ Skrevet 15. februar 2005 Forfatter Skrevet 15. februar 2005 Ah, jeg fikk det til nå. Måtte bare gå inn i chatlogen og aktivere de forskjellige tingene på nytt
Lch Skrevet 15. februar 2005 Skrevet 15. februar 2005 unknown entity.. hmm. er ikke det en char på shadowsong serveren? Unknown entity er f.eks dyret til en hunter, du må 'se' det med egne øyne, altså komme på kloss hold, for at det skal identifiseres korrekt. OleJørgen: Hvis du har mer enn x egenskapspoeng får du ikke lenger noe for å flå dyr som er lave i forhold til deg, nivåmessig. Du ser det på fargen på 'Skinnable' som står under navnet på dyret når du klikker på skrotten, grå = ingen poeng, farge = poeng.
Djengo^^ Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 jeg kommer ikke inn på noen av chatkanalene uansett hvor mye jeg knoter med det... Jeg skriver /join General osv men det skjer ingenting. Why ?
chokke Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 du er i general, men hvis du tar høyre museknapp ahr du noe som heter, show channels eller noe, der merker du av alle og du ser det
angry_dee Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 jeg kommer ikke inn på noen av chatkanalene uansett hvor mye jeg knoter med det... Jeg skriver /join General osv men det skjer ingenting. Why ? Hadde lignende problem der ingenting av det jeg skrev i hvilken som helst kanal ble vist i chat loggen, men snakkeboblene kunne jeg se. Det jeg gjorde var at jeg bare slettet innholdet i "wtf" mappa eller hva den nå heter. Etter det så funket det fint
.V. Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 Om du går inn på Interface options i spillet er der noe som heter "Simple Chat". Slå det av og på igjen(eller på og av, alt etter som om hva det var). Dette skal resette alle chatinstillinger.
exmx Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 tipper du bruker cosmos. hadde det samme problemet som deg når jeg testet cosmos. avinnstaller det og heller innstaller CTmod.
Pug Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 tipper du bruker cosmos. hadde det samme problemet som deg når jeg testet cosmos. avinnstaller det og heller innstaller CTmod. Rettelse: Heller installer GypsyMod
Djengo^^ Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 for noe forbanna tull blizzard !!! chatten er jo viktig. jeg blir så frustrert av det. hca er det gypsy chat og lignende ? er det et program jeg må ha kjørende ?
.V. Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 for noe forbanna tull blizzard !!! chatten er jo viktig. jeg blir så frustrert av det. hca er det gypsy chat og lignende ? er det et program jeg må ha kjørende ? Just curious, prøvde du det jeg sa? Er ikke sikker på at det er det som er ditt problem, men det fikset et identisk problem med meg.
Djengo^^ Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 for noe forbanna tull blizzard !!! chatten er jo viktig. jeg blir så frustrert av det. hca er det gypsy chat og lignende ? er det et program jeg må ha kjørende ? Just curious, prøvde du det jeg sa? Er ikke sikker på at det er det som er ditt problem, men det fikset et identisk problem med meg. ja prøvde. hjalp ikke. men takk for tipset
Djengo^^ Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 jeg kommer ikke inn på noen av chatkanalene uansett hvor mye jeg knoter med det... Jeg skriver /join General osv men det skjer ingenting. Why ? Hadde lignende problem der ingenting av det jeg skrev i hvilken som helst kanal ble vist i chat loggen, men snakkeboblene kunne jeg se. Det jeg gjorde var at jeg bare slettet innholdet i "wtf" mappa eller hva den nå heter. Etter det så funket det fint skal dette være en dårlig spøk?
Djengo^^ Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 er det noen her som vil fortelle litt om disse chatprogrammene, og hvordan de funker og hvor man får tak i de hadde jeg blitt kjempeglad
.V. Skrevet 13. mai 2005 Skrevet 13. mai 2005 er det noen her som vil fortelle litt om disse chatprogrammene, og hvordan de funker og hvor man får tak i de hadde jeg blitt kjempeglad Om du mener UI-modene/addonpakkene som ble nevnt(gypsy, cosmos osv) så var det bare for at du skulle prøve å slette de, det er ikke noe du trenger for å kunne bruke chatten. Er litt for lat til å lete etter linker, men du finner det nok om du søker på google, i tilfelle du allikevel vil ha en av disse pakkene(det holder med en).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå