Gå til innhold

Hvilken BlueTooth handsfree


zemtex

Anbefalte innlegg

Skal invistere i "øreplugg handsfree" til t630'n min, og er litt usikker på hvilken jeg bør velge... Har funne to alternativ så langt:

 

Sony/Ericsson (med display!!)

http://komplett.no/k/ki.asp?sku=305059&cks=PRL

 

Logitech

http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=46646

 

SE sin e noe dyrere enn Logitech sin... men er kanskje verdt det lille ekstra.?? Noen erfaringer der ute?

 

mvh zemtex

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja... SE modellen var litt kul med display, som viser hvem som ringer... men pga budsjettet mitt, må jeg også ta i betrakning de 300,- i prisforskjell.

Når det gjelder utprøving, så blir det vanskelig, da jeg ikke kjenner noen som har et at disse produktene... Har vært i de lokale butikkene, men utvalget er heller dårli...

 

mvh

Lenke til kommentar

En slik test var en god ide!

 

Har lest litt på nett, har eg egentlig ikke kommet noe nærmere noe konklusjon. Eneste er at størrelsen på logitechn er ganske stor...

 

logitech_bluetooth_s4.jpg

 

Så akkurat nå er det SE sin modell som leder.. Er det forresten noen andre modeller som jeg bør vurdrere?

 

mvh

Endret av zemtex
Lenke til kommentar

Jabra BT250 er i hvertfall CNets Editors choice, og har fått en del skryt.

 

Prisene ligger på ca 700 kroner.

 

 

Men et spørsmål:

Suger det ikke batteri av telefonen å ha bluetooth alltid skrudd på? Skal kjøpe meg handsfree, men er i tvil om jeg skal kjøpe bt eller god gammeldags.

Lenke til kommentar

Ville gått for handsfree fra Sony Ericsson.

 

Etter hva jeg har hørt er ikke den fra Logitech all verden, og kvalitetesfølelsen er mange hakk under den man får fra Sony Ericsson. Logitech er tross alt ikke mobil/telefon-produsent, mens Sony Ericsson er nesten eldst i bransjen. ;) (I hvertfall opprinnelige Ericsson.)

 

Sony Ericsson lager ikke tastaturer til PC, så da kan Logitech droppe å lage handsfree til mobil også. ;) Satt litt på spissen da...

 

Skomaker bli ved din lest osv.

 

Okei, mye gåing rundt grøten nå, men JEG ville helt klart gått for det fra Sony Ericsson. Ser bedre ut og er nok også klart bedre.

 

Hva batterikapasitet angår - så JA, å ha telefonen aktivert med Bluetooth gjør at standbytiden går betraktelig ned. Men det er ikke så ille at man ikke kan leve med det. De fleste er uansett i nærheten av en strømkontakt om natta - og et par-tre dager tåler de fleste uten lading likevel. ;) Så ikke et problem...

 

Edit: Et par grove skrivefeil.

Endret av voluz
Lenke til kommentar

Noen som har denne?

HBH-300

 

Denne har ifølge brosjyren det dobbelte av batterikapasitenen i forhold til HBH-660(fra første innlegg). Disse koster ca det samme. 300'n har ikke display som 660, men har et "tynnere" design. Men det er som sagt den dobelte stand-by/bruks tiden som er intr. Vet forresten lite om dette er en eldre modell, i forhold til 660...

 

mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...