Gå til innhold

Den store DFI NF4 Tråden!


skyline

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hummm.......ser ikke ut til at dt ble noe bedre nå, får fortsatt de problemene med at Catalyst ikke vil starte "programmet ble ikke riktig initialisert (oxc0000135)" lurer på om det bare at jeg ikke har sp2 som gjør det.......

 

Men problemet er at pcen ikke vil koblet til interenett (telenor adsl)..skal det ikke bare være og kjøre "installer nettverks guiden?) og sørge for at den får ip automatisk.menere det er slik jeg har gjort det før..(men ble litt i tvil nå)

 

Har prøvd flere ganger og få det til men jeg klarer det ikke (har prøvd begge porten på hk...)

 

noen som gidder og hjelpe

 

:ermm:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
hummm.......ser ikke ut til at dt ble noe bedre nå, får fortsatt de problemene med at Catalyst ikke vil sarte "programmet ble ikke riktig initialisert (oxc0000135)" lurer på om det bare at jeg ikke har sp2 som gjør det.......

 

Men problemet er at pcen ikke vil koblet til interenett (telenor adsl)..skal det ikke bare være og kjøre "installer nettverks guiden?) og sørge for at den får ip automatisk.menere det er slik jeg har gjort det før..(men ble litt i tvil nå)

 

Har prøvd flere ganger og få det til men jeg klarer det ikke (har prøvd begge porten på hk...)

 

noen som gidder og hjelpe

 

Hva slags ADSL modem har du.

Mitt måtte konfigureres før det fungerer opp mot internett som modem.

Lenke til kommentar
hummm.......ser ikke ut til at dt ble noe bedre nå, får fortsatt de problemene med at Catalyst ikke vil sarte "programmet ble ikke riktig initialisert (oxc0000135)" lurer på om det bare at jeg ikke har sp2 som gjør det.......

 

Men problemet er at pcen ikke vil koblet til interenett (telenor adsl)..skal det ikke bare være og kjøre "installer nettverks guiden?) og sørge for at den får ip automatisk.menere det er slik jeg har gjort det før..(men ble litt i tvil nå)

 

Har prøvd flere ganger og få det til men jeg klarer det ikke (har prøvd begge porten på hk...)

 

noen som gidder og hjelpe

 

Hva slags ADSL modem har du.

Mitt måtte konfigureres før det fungerer opp mot internett som modem.

det som følger med startpakken........ Men inett virker på de 3 andre maskinene i huset uten problemer.......

 

Edit: ingen! programmer ser ut til og virke........... :cry:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Hei! Har samme godbiten selv og lurer på om det er noen andre som bruker 20pin ATX plugg? går dette greit eller må jeg kjøpe ny PSU?

 

Jeg har 350W fortron/source

 

Det går greit med 20 pin.

Selv kjøpte jeg en overgang 20 til 24pin til noen få kroner, da er du helt sikker på at går bra

Lenke til kommentar
...år fortsatt de problemene med at Catalyst ikke vil sarte "programmet ble ikke riktig initialisert (oxc0000135)" lurer på om det bare at jeg ikke har sp2 som gjør det.......

 

CLI.exe, ikke sant?? Jeg får akkurat samme problemet med mitt X800XL, og fikk det i tillegg på den gamle maskinen min med 9600pro. Jeg vet ikke helt hva det skyldes, men skulle det være sp2 relatert så er det heller at det kommer med sp2, for det har i det minste ikke forsvunnet hos meg når jeg installerte sp2. Lurer på om det er jeg som har klussa når jeg installerte catalyst driverne... Jeg avinstallerte omega uten å restarte for så å installere catalyst oppå og ta en felles restart...

Lenke til kommentar
...år fortsatt de problemene med at Catalyst ikke vil sarte "programmet ble ikke riktig initialisert (oxc0000135)" lurer på om det bare at jeg ikke har sp2 som gjør det.......

 

CLI.exe, ikke sant?? Jeg får akkurat samme problemet med mitt X800XL, og fikk det i tillegg på den gamle maskinen min med 9600pro. Jeg vet ikke helt hva det skyldes, men skulle det være sp2 relatert så er det heller at det kommer med sp2, for det har i det minste ikke forsvunnet hos meg når jeg installerte sp2. Lurer på om det er jeg som har klussa når jeg installerte catalyst driverne... Jeg avinstallerte omega uten å restarte for så å installere catalyst oppå og ta en felles restart...

stemmer det..... :hmm:

Lenke til kommentar
Hei! Har samme godbiten selv og lurer på om det er noen andre som bruker 20pin ATX plugg? går dette greit eller må jeg kjøpe ny PSU?

 

Jeg har 350W fortron/source

 

Det går greit med 20 pin.

Selv kjøpte jeg en overgang 20 til 24pin til noen få kroner, da er du helt sikker på at går bra

Jeg bruker også en 20-24pins overgang, har bzerk 500w psu. fungerer flott :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...