Gå til innhold

kjøpte ikkje WoW CE, angrer som (sensurert)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei!

Når jeg tenker over det angrer jeg på at jeg ikke bestilte sann ca 3-5 CE av WoW!

Jeg kunne helt sikkert selt disse om 1 mnd eller noen for griseli mye penger! Noen her med forretningssans som også angrer? :tease:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det virkelig SÅ få CE som dere antyder?

i såfall burde alle ha vært revet bort før de kom i butikkene, og jeg så flere av de i flere butikker i dag...

Skrevet

Jeg kunne kjøpt min for å tjene penger. (Kjøpte både std. og CE)

Men CE er så stilig, at jeg vil ha den i hylla. Dessuten har jeg jo en idiotisk panda som bare sover. Banken neste for pandaen.

Men jeg registrerer at CE går for 1000-1500 på qxl :no:

V

Skrevet

World of WarCraft Collector's Edition hadde jeg glatt kjøpt for 1000.- kanskje til og med 1200. Boksen og innholdet er verdt hver enda krone. Pluss min lille satan som spruter ild, og flakser litt opp i luften :love:

Skrevet
Det er jo sykt å kjøpe et spill som koster såpass da :hrm:

Selve spillet koster vel rundt 400kr. (pluss månedsavgift selvsagt)

CE blir liksom litt mer enn bare spillet.. :thumbup:

Skrevet
Jeg fannt en net-auktion i USA der de solgte CE for $2500 Det er sinnsykt..

Og ka er det som er så fantastisk med denne CE verisjonen da :hmm:

Det er sikkert en million tråder om CE versjonen av WoW. Test ut søk-knappen du. Evt. Google...

Skrevet
Jeg fannt en net-auktion i USA der de solgte CE for $2500 Det er sinnsykt..

Og ka er det som er så fantastisk med denne CE verisjonen da :hmm:

Det er sikkert en million tråder om CE versjonen av WoW. Test ut søk-knappen du. Evt. Google...

Trenger ikkje det vist du hadde vert så snill å fortalt meg ka som er så fantastisk CE verisjonen. Men neida, det einasta du kunne komme med var ein dumm komentar som du godt kunne spart deg for :hrm:

Skrevet (endret)

@ Albinos: Dum kommentar? Vil ikke si at det var det. Det var vel heller en rettledning om hvordan å bruke et forum, eventuelt internett. Men her kan du klikke hvis du ikke gidder å lete.

Endret av Odland81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...