rallyeraider Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 hey, har et problem her, for et par mnd siden innstalerte eg avast antivirus, ettet å ha lest mye positivt om dette programet.men så fikk eg norton 2005,da trenge eg isje avast. programmeter vekket ,men det er enda noen filer som er i bruk, som foreksempel under oppstart av xp. noen tips til kordan eg kan få fjernet disse. programmet står endå oppført i listå "legg til fjern program". men får ikke fjerna det
So|o Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Slett hele mappa og fjern det fra registeret, da ska det bli helt borte
rallyeraider Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Eg kjørte msconfig nettopp. og på normal oppstart så står der at avast enda er i bruk. har sletta mappå og alt eg finner av filer. men den er der enda. og det står oppført i legg til fjernet program, får opp en feil mld om at setup setface.dll ikke funnet
sablabra Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Gå til start og run/kjør. skriv services.msc . Se om du finner avast der. Så dobbeltklikker du på den og velger disable. Så kan du prøve å slette filene. Hvis ikke det funker så start opp i safe mode og slett filene der. Hvis det enda dukker opp så kan du manuelt gå i registeret og slette alt du finner som går til mappene du ikke får slettet. Noen ganger kan Tune Up Utilities 2004 være veldig til hjelp også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå