Gå til innhold

To ganger 3G fra Sony Ericsson


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel feil å kalle v800 og z800 for 2 forskjellige modeller. Er jo samme modell.

 

Og til deg som gjorde narr av mp3 funksjonen, så har z800 støtte for MSD Pro. Disse finnes såvidt jeg vet i 1 GB størrelse i dag, og med planlagt 2 GB i nær framtid. Man får endel mp3 filer inn på dette.

Lenke til kommentar
Vi har heller ikke sett noen Symbian-telefon fra SE med hverken megapiksel-kamera eller 3G.

Ikke for å starte en ny flame-war, men jeg takler ikke series60 (som feks. 6630 bruker). Har en 6630 liggende hjemme jeg ikke gidder å bruke. Jeg syns det er tungvidt og tregt. Har vært storbruker av P800/P900, og gleder meg til P1000 (eller hva den nå heter) kommer på banen. Jeg mener SE's symbian telefoner er, i motsetning til series60, en drøm å jobbe med.

Lenke til kommentar

Er det noen nukia fans her inne som disser SE...? (hehe)

Da tror jeg bare jeg skal nevne et par SE modeller som kommer snart, det er walkman mobilen, og K750 med 2 megapxl kamera med autofokus...

Tror ikke nukia er der ennå nei....

:p

 

Tror alle ser at dette ikke er noen stygge mobiler, selv om Z800 ikke er direkte liten, men fy f... og lekker denne var, virkelig stil over!

Og K600... den har en litt B&O stil over seg, noe tidløst, håpet det var alu deksler som T610, men akk nei, dette er en mellom klasse mobil, ikke high end, da kunne ting vært annerledes...

Å slutt å disse hverandre, er så j.... fjortiss!

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
De er utrolig fine :love:

Jeg syntes ikke var noe pene, men alt fra SE er vel bra ifølge deg Dragon :p

K600 var litt tøff. Men ingen var rett og slett pene.

 

Som sagt Kornelius: Alt er bra fra Sony Ericsson ifølge *Dragon* :!:

 

Edit: Tok vekk noen skriveleifer

Herregud! Kan dere ikke bare la meg være? Jeg synes at de var utrolig fine, rapportert til arehei, begge to :hrm:

Var meningen med en spøk, men du overreagerte _veldig_ :(

 

Jaja. Advarsel på meg ....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...