Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal starte et prosjekt her og solo levle en prot warr. Meningen er at charen skal gjøre lite skade.  Noen som kan si om jeg faktisk kan ta en mob solo med denne specen når jeg kommer opp i lvl 30+++  :ph34r:

Her er da specen

9075688[/snapback]

Vel, hvis du vil ha det her som prosjekt så tror jeg vi kan si at du skal være ekstremt motivert for å ikke gå lei... Hvorfor i alle herrens milde dager vil du levle som protection...?

Skrevet
Skal starte et prosjekt her og solo levle en prot warr. Meningen er at charen skal gjøre lite skade.  Noen som kan si om jeg faktisk kan ta en mob solo med denne specen når jeg kommer opp i lvl 30+++  :ph34r:

Her er da specen

9075688[/snapback]

Vel, hvis du vil ha det her som prosjekt så tror jeg vi kan si at du skal være ekstremt motivert for å ikke gå lei... Hvorfor i alle herrens milde dager vil du levle som protection...?

9077047[/snapback]

den builden jeg ser der er 0/0/0 så da gjør du alliallfall minst mulig dmg. Men herregud. ikke lvl prot. det er ikke et prosjekt. det er idioti.

Skrevet
Gøy å se warriors med 32% crit og 1000 attackpower.

9076484[/snapback]

Enda kjekkere når de har 20% crit og 1000 attackpower.

:cry:

Skrevet (endret)

Må jo si at jeg har ikke noe gladiator eller arena eller pve warrior dps items overhode da, så slutt å "se ned på" meg..

Endret av grimsbo
Skrevet

hadde 2600hp, 600AP og 10hitrating når jeg dinga 58, kan vel nesten si at de 2 første levlene i outlands var de værste levlene av dem alle. Tho, det hjalp seg godt etter 60 :)

Skrevet

Vet noen om en addon som bytter våpen automatisk som man bytter stance? Tenker slik at når jeg bytter til Deffensive Stance brukes 1H-våpen og skjold automatisk, og tilbake til Battle/Beserker Stance brukes 2H-våpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...