Terje82 Skrevet 3. oktober 2006 Skrevet 3. oktober 2006 Noen som har link til en fet NR guide? Har blitt lovet invite til en fet guild hvis eg får 200 NR ubuffet. HÅper ikke det vil koste for mye. Har begynt å spare opp cash til TBC vet dere 6993627[/snapback] http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...=14591577&sid=1 there you go
LoveAmiga Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Du må ha last stand som MT. Svært viktig. Uansett så syntes jeg synd på deg som må gimpe deg så jævlig langt inn i prot treet hehe Jeg har sagt det i en annen tråd, men jeg sier det igjen. Å være main MT i et guild er noe av det kjipeste man kan være. Joa...man får gjerne både tier 2 og 3, men uansett så er man en pingle i pvp med prot spec. DPS warrior way is the key to cred:) 6990218[/snapback] Prøv å være tank i Naxx og si at Prot er et gimpa tre Og om det å være pingle i PvP som prot, Warriors er pingler i PvP uansett. Gjør som meg å roll hunter alt for PvP
Sink Skrevet 4. oktober 2006 Skrevet 4. oktober 2006 Noen som har link til en fet NR guide? Har blitt lovet invite til en fet guild hvis eg får 200 NR ubuffet. HÅper ikke det vil koste for mye. Har begynt å spare opp cash til TBC vet dere 6993627[/snapback] klipper litt fra gforum. På tide å begynne å tenke på å skaffe oss litt naturress: Disse er fine: [ironvine Gloves] [ironvine Belt] [ironvine Breastplate] De lages av Katania og det er bare å gi han en whisper. Man trenger 26 [Enchanted Thorium Bar] 6 [Living Essence] 2 [Arcanite Bar] 3 [bloodvine] Ellers skaffer man seg dette fra scholoquestene: [Darrowshire Strongguard] Maptor er helt suveren og gav meg og smur hver sin: [band of Cenarius] Man kan hente skuldre fra "spiderbossen" i strat baron: [Acid-etched Pauldrons] Så slenger man på enchanten fra argent dawn(reverd) som gir +5nature: [Nature Mantle of the Dawn] I zg får man enchanten 10naturres ved å levere inn [Arcanum of Rapidity] som igjen gir: [savage Guard] Denne cloaken kan kjøpes [Gaea's Embrace] man trenger da: 1 [bloodvine] 2 [Mooncloth] 4 [Living Essence] 4 [ironweb Spider Silk] Så kan man putte denne +15naturres på cloaken og da trenger man: 2 [Nexus Crystal] 8 [Large Brilliant Shard] 4 [Living Essence] Dette vil gi en total naturres på 154 + at du kan gå noen runder i maraudon.
gamer73 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Etter respec til 31/20/0 fra 31/5/15 har dps'en min blir merkbart bedre i MC, men jeg sliter med å slå rogues på dmg meter enda hehe. I går var jeg nr 4 på dmg listen i vårt guild MC-raid. 3 rogues før meg. På 5. en hunter og bak ham tror jeg det var en mage. På 7 eller 8 plass kom den nest beste warrioren. Og det var spesielt kult å være den beste warrioren, da han som ligger bak meg nå, alltid var foran meg før. Han kjører dual wield. Men hvordan jeg skal klare å komme forbi disse 3 roguene er for meg en gåte hehe. riktignok har ikke jeg NR.1 dps gear. Tror egentlig bare det er mine titanic leggings som er regnet som toppen av dps legs. Det andre gear'et jeg har, ligger fra 3 til 6 plass på dps-warrior -utstyr ranking listen. Og jeg vet ihvertfall at han beste roguen omtrent har full tier 1, samt et par rank 10 honor items. Det morsomme var roguen holdt et øye med dps'en min. Han sa at jeg hadde et gjennomsnitt på 260 dps, og at dette var svært bra. Jeg forstår ikke helt hva han mener, men han sa også at min nye dmg dealing vil gjøre det dobbelt så lett for meg å få plass i MC gruppen, noe jeg ble svært glad for. Han er rogue class leader og jeg ser på ham som sjefen min hehe, da vår warrior class leader er full prot. Det som var litt stilig var at på det meste med full buff og BS og sunfruit hadde jeg 1658 i AP (over 100dps ekstra pr sek) noe jeg ikke har sett at jeg har hatt tidligere. Selvsagt stoppet dmg-meter monitoring med en gang MT begynner å samle dem hound-packs, med påfølgende AOE-only. Endret 5. oktober 2006 av gamer73
.Marcus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Offtopic: Er du i Celtic Leaf Army, gamer73? Ontopic: Det er en plage når AoE'erne går bananas på Core Hound Packs ja!
Sink Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Etter respec til 31/20/0 fra 31/5/15 har dps'en min blir merkbart bedre i MC, men jeg sliter med å slå rogues på dmg meter enda hehe. Det som var litt stilig var at på det meste med full buff og BS og sunfruit hadde jeg 1658 i AP (over 100dps ekstra pr sek) noe jeg ikke har sett at jeg har hatt tidligere. 7005541[/snapback] En warrior er ikke laga til å slå en rogue på dmg, annet enn der threat ikke spiller noen rolle. og at det adder 100dps hvert sek, da sier du at ap legger til 100 dmg per sekund hvert sekund
gamer73 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 En warrior er ikke laga til å slå en rogue på dmg, annet enn der threat ikke spiller noen rolle. og at det adder 100dps hvert sek, da sier du at ap legger til 100 dmg per sekund hvert sekund nja hehe...mange warriors på dette forumet slå rogues på dps og det er også mitt ultimale mål:) Ja det der med å regne på dps er ikke min sterke side hehe...jeg bare bøyer meg i støvet for dem som har kontroll på det hehe
John Keats Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Etter respec til 31/20/0 fra 31/5/15 har dps'en min blir merkbart bedre i MC, men jeg sliter med å slå rogues på dmg meter enda hehe. Det som var litt stilig var at på det meste med full buff og BS og sunfruit hadde jeg 1658 i AP (over 100dps ekstra pr sek) noe jeg ikke har sett at jeg har hatt tidligere. 7005541[/snapback] En warrior er ikke laga til å slå en rogue på dmg, annet enn der threat ikke spiller noen rolle. og at det adder 100dps hvert sek, da sier du at ap legger til 100 dmg per sekund hvert sekund 7006032[/snapback] Alltid warriors og mages som topper DPS når du kommer nært slutten av World of Warcraft =) ( Naxxramas )
gamer73 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Alltid warriors og mages som topper DPS når du kommer nært slutten av World of Warcraft =) ( Naxxramas ) Ahh flott. Da er det der jeg skal sette inn nådestøtet
.Marcus Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 ja hub:) hehe hvordan viste du det? 7005985[/snapback] Hørt snakk om at Darksinner er i guilden deres? Kvitt deg med han før han ødelegger CLA også, som mange andre guilds på Silvermoon. Mer ontopic: Warriors scaler vel bedre enn noen annen klasse og vil da proporsjonabelt øke skadepotensiale. Hadde warriors hatt noe aggro-reducing ability kunne du ha skrapet rogues og bare tatt dem med til Vael, men der har heldigvis blizz litt snøring og forbeholder aggro reducing skills til rogues og hunters.
gamer73 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 (endret) Hørt snakk om at Darksinner er i guilden deres? Kvitt deg med han før han ødelegger CLA også, som mange andre guilds på Silvermoon. Mer ontopic: Warriors scaler vel bedre enn noen annen klasse og vil da proporsjonabelt øke skadepotensiale. Hadde warriors hatt noe aggro-reducing ability kunne du ha skrapet rogues og bare tatt dem med til Vael, men der har heldigvis blizz litt snøring og forbeholder aggro reducing skills til rogues og hunters. Det stemmer at han er det. Og joda, dem fleste i guilden har fått med seg det som ble postet på official-wow forum for noen dager siden. Men jeg føler ikke at jeg kan snakke så mye om det her annet at GM i guilet og alle offiserene vet om sakens natur og at dem er svært modne og voksne folk som har kontroll på situasjonen. Og når alle forhåndsregler er tatt så føler jeg personlig at man skal kunne gi folk en ny sjanse til å oppføre seg akseptabelt. Jeg tror ikke CLA vil bli oppløst som følge av dette. Det jeg prøver å benytte mye for å unngå for mye aggro er skillen SLAM, som etter å ha lært det av dere vennlige sjeler i warrior-tråden, ikke medfører noe særlig aggro. Men selvsagt får jeg stadig warnings om at nettopp jeg har fått aggro da jeg ikek alltid klarer å motstå en rekke MS, WW cleave når jeg har mye aggro hehe. MEN stort sett går dette greit da nettopp MR. darksinner er usedvanelig god på å holde og gjennopprette aggro. Men at jeg dør noen ganger mer i MC nå, sammenlignet med når jeg var 31/5/15 er også sant. Men det ser jeg på som prisen jeg må betale for DPS'en min. Endret 5. oktober 2006 av gamer73
Bredoc Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Godt tips til deg gamer 73. Skaff deg stance set om du ikke har det. Hopp over i def stance da du får aggro. Den addonen equiper automatisk shield og one hander. Da tåler du mer frem til en tank greier å ta tilbake aggro. Brukte den selv med stor suksess.
gamer73 Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Godt tips til deg gamer 73.Skaff deg stance set om du ikke har det. Hopp over i def stance da du får aggro. Den addonen equiper automatisk shield og one hander. Da tåler du mer frem til en tank greier å ta tilbake aggro. hmm stance set....mener et er en del av titan panel som jeg har hatt uendelig lenge. skal sjekke det opp. Normalt er det ikke det store problemet da mobber kun får inn et par slag på meg før Tanks igjen har aggro, men joda...det er sikkert smart
LoveAmiga Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 Og det var spesielt kult å være den beste warrioren, da han som ligger bak meg nå, alltid var foran meg før. Han kjører dual wield. Hvis du med MS spec gjør mere damage enn en med DW Fury spec må han gjøre noe virkelig galt, eller ha utrolig crap gear.
Ingeniørstudent Skrevet 5. oktober 2006 Skrevet 5. oktober 2006 fikk akkurat Deathbringer fra Onyxia for 1 dag siden og har tenkt å specce fury DW. Har da tenkt å bruke Deathbringer og The lobotomizer (inntil jeg får Brutality blade). Noen her som har en bra talent build for fury DW?
gamer73 Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Hvis du med MS spec gjør mere damage enn en med DW Fury spec må han gjøre noe virkelig galt, eller ha utrolig crap gear. joa, men jeg er ikek sikker for jeg tror han er fury/prot build. Han er ihvertfall OT før meg. Dvs jeg må OT'e om han ikke er der. Dvs også si at han har poeng i prot og det har ikke jeg. Han er ikke full epic. Jeg tok en inspect og jeg vet han har ett epic 1H sverd og ett blått. Han har lionheart hjelm, leggings of striking, noen flere epics, men ikke noe über-gear nei. På gearsiden har jeg kanskje 1-2 items som er bedre enn han. Men som sagt han er fury/prot tror jeg. Det jeg merker er at jeg raser fra ham når det gjelder multiple mobs..mens han tar innpå når vi fighter single mobs. Og det er også i fin overenstemmelse med at MS build er hakket bedre når det er flere mobs å slå på en gang, men fury er bedre mot single mobs. På samme måte som jeg eide den beste roguen vår når vi grindet i silithus, bare pga at vi alltid kjempet mot 2-3 mobs. Han eide meg ganske kraftig når vi prøvde å kjøre kun enkle mobs. Endret 6. oktober 2006 av gamer73
John Keats Skrevet 6. oktober 2006 Skrevet 6. oktober 2006 Prøv å farme med prot du 7012326[/snapback] Det er gøy da Finne seg en plass med 56-58 elites og grinde med tank-gear, gotta love 1k shield slam crits.
andiss Skrevet 7. oktober 2006 Skrevet 7. oktober 2006 Prøv å farme med prot du 7012326[/snapback] Det er gøy da Finne seg en plass med 56-58 elites og grinde med tank-gear, gotta love 1k shield slam crits. 7012570[/snapback] hmm når jeg var prot fikk jeg aldri høyere en 500, men men :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå