Gå til innhold

Den store Warrior tråden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enkelt. MS krever bra våpen. BS krever gear. (Og buffs) F.eks. Holy strenght, bloodfury, daimond flask, masse mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

berserker :ohmy: er kanksje litt noob, men den visste ikkje eg om :!: kordan lærer eg den, og hva er dens funksjoner og forskjell fra de andre?

takker for svar

:cool::cool::cool:

Skrevet
berserker :ohmy: er kanksje litt noob, men den visste ikkje eg om :!: kordan lærer eg den, og hva er dens funksjoner og forskjell fra de andre?

takker for svar

:cool:  :cool:  :cool:

6052205[/snapback]

bwaha? du er lvl 43 og har ikke zerk stance? :O

Er en øy utenfor barrens hvor du skal sloss om den. Ganske enkel quest. Tror det er warrior-trainer som gir deg den.

Skrevet

takker for svar

6052205[/snapback]

Du lærer den fra et quest du får på level 30, hvis jeg ikke husker feil. I berserker stance får du 3% crit, men tar 10% mer damage.

Skrevet

takker for svar

6052205[/snapback]

Du lærer den fra et quest du får på level 30, hvis jeg ikke husker feil. I berserker stance får du 3% crit, men tar 10% mer damage.

6052232[/snapback]

og lager 20 % mindre threat

Skrevet

Kommer jo helt an på hva man sloss mot. I zerk-stance har man Whirlwind og Pummel, i battle-stance har man Overpower. I defensive har man Disarm.

Du gjør mest skade om du bytter etter behov, ikke låser deg til en stance.

Skrevet (endret)

Nåja, i PvE "camper" man for det meste berserker stance. (dmg dealing selvsagt)

Endret av Xtra
Skrevet

Noen som har en Pvp/ Lvl'ing build ? Holder på å lvl'e opp en warrior nå og trneger en bra build til somsakt Pvp og Lvl's :D

Takk for alle svar :)

-Joxan

Skrevet

har veldig lyst til å respecce til fury (lvl 42) og dual wielde sverd, men noen tips til hvordan taktikk man dreper mobs osv, og en specc?

Skrevet (endret)
Charge, autoattack, bloodthirst når du har nok rage. Evt. Charge og autoattack til du har 100 rage og mobben er død, så finner du to-tre mobs og cleaver dem sønder og sammen.

6055436[/snapback]

ikke no heroic strike? og er ikke cleave bedre med en 2h?

edit: fikk meg akkurat Grimlok's Charge og vurderer fury + den, men hvordan er det i PvE grinding iforhold til dualwield?

Endret av chokke
Skrevet
ikke no heroic strike? og er ikke cleave bedre med en 2h?

edit: fikk meg akkurat Grimlok's Charge og vurderer fury + den, men hvordan er det i PvE grinding  iforhold til dualwield?

6055438[/snapback]

Personlig syns jeg HS er ganske råtne greier, i og med at du har mye bedre ting å bruke rage på. Går du for MS, har du Sweeping strikes, Cleave og MS, og har du fury-build har du Cleave og BT. Cleave gjør mer skade med 2h, jo, men med en relativt kjapp 1h, UB og ~100 rage kan du pumpe ut Cleaves i høyt tempo.

Prøv deg frem, verre er det ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...