Gå til innhold

SE presenterer Z800i (V800) og K600i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var fine nyheter det her.

 

Z800i var etterlengtet, og vi kan derfor lære å aldri stole på hva ansatte i SE sier :)

 

K600i ser fin ut den. K700i med 1,3 mpixel kamera, 3G og 262 tusen farger. Det eneste jeg ikke likte med den var designet. Synd at den ikke kommer før 3. kvartal.

 

Som sagt. Gode nyheter det her. Regner med at vi får enda bedre nyheter fra Nokia innen dagen er omme (nærmere bestemt: Klokken 14 norsk tid) :)

Lenke til kommentar

ah...det er Z800i den blir hetende.

 

Den er fin fin den. Stor fin skjerm og kamera. Men det som er litt synd er at man må ta av dekslet for å få tilgang til memory stick. Man slipper å ta ut batteriet dog. Det var ihvertfall det på den Sonofon brandet versjonen jeg har sett på.

 

Menyen på den er ganske kult, når man vipper opp telefonen så "hopper" alle iconene frem. Det er sånne små detaljer som gjør så mye for helheten.

 

Video spilt inn med den var ikke så imponerende...akkurat som alle andre mobiler..hardt komprimert pixelert saker.

 

Anngående størrelse. Z800i er ca like stor som Nokia 6260. Da har dere en fin pekepinne.

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar
Den blir å se i butikkene 2 kvartal, hmm er vi heldig så kan den kjøpes i butikkene i mars kanskje?

Kvartal 2 begynner i April. Svært liten sjanse for at mobilen kommer på markedet før den skal. Det er ikke særlig ofte det skjer...

Hmm ja, men d er lov å drømme :dribble:

Har hatt lyst på den helt siden jeg så V800 første gang i oktober/nov 2004 mnd

Lenke til kommentar

Nå er det bare å vente på at andre operatører enn Telenor tilbyr 3g, og at prisene blir på et fornuftig nivå, så skal jeg nok ha meg en z800 så fremt det ikke kommer noen kulere 3gtelefoner i løpet av samme periode...

 

Edit: Så nå i artikkelen til amobil at den har en intern skjerm på 2.2" med 176*208... Trist at de ikke har høyere oppløsning på en så stor skjerm. Nå ble jeg usikker på om jeg har lyst på den likevel, det kommer til å bli nedtur fra den telefonen jeg har. Det kommer sikkert noe spennende fra nec/samsung/lg etterhvert med ordentlig skjerm... Skjønner ikke hvorfor SE ikke kan ha qvga på en slik stor skjerm, de har jo tydeligvis skjønt det i s700...

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...