Gå til innhold

Ingame Pet fra CE, nytteverdi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
CE står for Collectors Edition og alle rasene kan ha pet.

Vel, jeg har ikke CE. ble for dyrt. Lurer på om jeg kan ha en combat pet? Vel er rassen Human og classe warrior.

Endret av Smog125
Skrevet

Vel, jeg har ikke CE. ble for dyrt. Lurer på om jeg kan ha en combat pet? Vel er rassen Human og classe warrior.

Bare hunters og warlocks kan ha pets som gjør skade

Skrevet (endret)

Bare hunters og warlocks kan ha pets som gjør skade

Det var kjedelig. Hvis dette ikke før nå. Hadde veldig lyst på en combat pet. Men, har ikke lyst til å starte på nytt. Er jo i level 14.

Endret av Smog125
Skrevet

Min mini-diablo rocker ass. Den tasser etter meg, flyr litt opp i luften og grynter fornøyd når jeg trykker på den. En gang begynte den å blåse flammer... ARTIG!!

Skrevet (endret)

Er litt stilig med CE-petene.

Men er utrolig irriterende at de tar opp en slot i bagsa.

Spesielt i begynnelsen, når man sårt trenger plass og ikkje har kommet seg til banken enda.

Jeg har stappa min lille satan (lille diablo) i bankboksen. gidder ikke ha den med meg, men vil ikke kaste den :love:

Endret av Taykun
Gjest member-60584
Skrevet

plagde ikke meg at den tok 1 slot i baggen i de første levelan siden jeg fant en rød 6 slot bag etter det femte dyret jeg drepte etter jeg kom inn i spillet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...