Gå til innhold

KOTOR2, på Xbox eller PC?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spillet på Xbox, og har merka at det hakker litt av og til, spillet stopper i et sekund, for så å fortsette helt fint videre. Enkelte steder der det skjer mye på en gang går også spillet litt sakte, men bortsett fra disse tingene fungerer det fint.

Vet ikke hvordan det er på pc, men hvis du har en bra pc, burde du nok kjøpe det til den. Grafikken på pc er bedre enn på xbox, dessuten kan spillet patches.

Skrevet

ville valgt pc versjonen, selv om pc versjonen har mye av de samme buggene som nummer 1 hadde, spillet kan slå seg av en gang i blant, har skjedd 1 gang for meg hitil og jeg har spillt i ca 5 timer. men bare å save i fra tid til annen det så er det en liten bagatel, blir sikkert rettet i første patch.

ellers hvis du har en pc som takkler dette spillet er jo pc versjonen bedre grafikk messig. pc versjonen har også støtte for flere modeler en x-boxen, med andre ord du slipper å se den samme npcen 2000 ganger, selvsagt går det igjen i fra tid til annen men ikke i like stor grad.

Skrevet

Da ble det PC...og Fable til Xbox istede. Ville ikke la den føle seg glemt på noen måte. Får håpe dette gir meg en del artige timer fremover:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...