Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc`en låser seg i spill!


Anbefalte innlegg

Vel nå har jeg byttet ut CPU skjermkort og HK i god tro om at når man får seg nye deler så vil alt være bra...

Men neida! Før jeg oppgraderte så ville jeg noen FÅ ganger få klikk i forskjellige spill jeg spilte der pc`en hang seg helt å lyden klikket å gikk på repeat! når dette skjedde så måtte jeg bare trykke på reset knappen for da var det ingen håp...:/

Nå har jeg samme problemet med mine nye deler! bare at det skjer bare i et spill, (av de jeg har prøvd i værtfall) warcraft3!

det skjer hver eneste gang jeg prøver å spill WC3, mens i andre spill som HL2, farcry og RCT3 så skjer det aldri!

Å ja, jeg har hentet alle nyeste driverne til alle tingene pluss flashet bios t HK!

Det eneste som er igjen fra gamle pc`en nå er HD, Ram og lydkort! lydkorte har jeg prøvd å ta ut men det hjalp ikke stort så det kan ikke være det!

Å i å med at andre spill funker bra så er det jo rart vis det skulle være ram eller hd??

Hva kan det være??

Pc`en ligger på rundt 30-40 grader hele tiden,(CPU å system i værtall)!

Skjermkorte ligger vel på en del mer men ikke mye!

Har foresten også kjørt tortur test med prime95 i 2.5 timer (orket ikke mer) å det gikk bra uten probs! har også kjørt alle testene i 3dmark05 uten problemer!

klikket foresten de to første gangene jeg prøvde 3dmark05 men jeg hadde visstnok en gammel driver til et eller annet! så nå går det helt fint!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Siden alt fungerer utenom et spill så er det nok software bugs. Du får prøve å reinstallere og patche opp Warcraft 3. (Sjekk settings i spillet.)

 

Har prøvd å kjøre spillet med beste grafikk å dårligste grafikk men det har ingenting å si! får gjerne ikke startet et game engagn før det klikker!

Har også nyeste patch!

Har bare hatt de nye delene i litt under en uke nå så jeg skal prøve så mange spill som mulig å se om de klikker før jeg vurderer noe reklamasjon eller no! kanskje få noen som kan dette til og teste delene! kanskje komplett som jeg kjøpte de av?:p

Lenke til kommentar

Vel nå funker alt som det skal virker det som! har formatert en gang t å latt være4 å installere hele norton security med brannmur å heller bare installert antivirus programmet...

Har også latt være å installere de siste updatene fra microsoft etter SP2!

Vet ikke om det var noen av de to tingene som var feilen men jeg tørr i værtfall ikke å prøve da jeg helst vil slippe å formatere en gang t....:/

Lenke til kommentar
Skaff deg Win XP Med SP2 innebygget og kjør alt av kritiske oppdateringer så skal det fungere, hvis du patcher med SP2 kan man få problemer med mange spill.

 

Går det ann å kjøpe winxp med ferdig installert SP2??

Hadde uansett aldri orket å kjøpe ny XP bare for å slippe å etterinstallere SP2!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...