oophus_3do Skrevet 13. februar 2005 Skrevet 13. februar 2005 Ja Noen som vet hvordan man får opp slikt? Altså slik att man kan sette inn noen coordinates i spillet, så det blir enklere å ta noen quests.
oophus_3do Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Ja med M så får man opp kart.. men hvordan sette in koordinater..??
Murdin Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Du må laste ned cosmos for å få dette. http://www.cosmosui.org/
Asbjørn T. Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Cosmos syntes jeg har hørt ikke virker på EU versjonen av spillet
oophus_3do Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Flotters folkens. Skal prøves:) Har ødelagt ett tastatur pga quest jeg ikke kjønner noe av.. så dette skal bli fint
Sheel Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Det er da forsåvidt bare å vandre litt rundt, mesteparten av hvor folkene er skal stå i questloggen (Om du bare gidder å lese den.), så skal det komme opp en "gullklatt" når du er i nærheten av dem.. Makan til lathet
oophus_3do Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Uhm.. Gullklatt? hvor kommer den henne? Er relativt ny jeg c
Sheel Skrevet 14. februar 2005 Skrevet 14. februar 2005 Vel.. Når du er i nærheten av personen du skal levere/snakke med for questet du er på, så skal det (ettersom jeg har opplevd) dukke opp en rund gullklump på kartet ditt, på "kompasset". Om du ikke har zoomet "kompasset" fullt ut, så anbefaler jeg deg å gjøre det, trykk på minuspolen så mye som går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå