Gå til innhold

Levler jeg sakte?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg kommer igang (forhåpentligvis i morgen) så skal jeg bare levle meg ni-fort opp til lvl 30, som er det høyeste jeg har vært. Har sikkert hatt 10 characters over lvl 20, så jeg ser ingen vits i å ta det med ro de første lvl'ene lengre. Men fra 30 og oppover så skal jeg nyte tilværelsen, og minne på meg selv ca. hvert 4. sekund at charactern ikke blir slettet :p

Endret av apollox
Videoannonse
Annonse
Skrevet
en jeg vet om er lvl 31 også, det er fult mulig. helt sykt, men mulig

Litt sykt ja. Men har man en god guild med folk man spiller med + en del timers beta spilling så kan man de fleste questene utenatt og vet når de bør tas osv.. Da går det en del raskere. Et velfungerende party gjør at du levler mye fortere.

Skrevet

Spilt fra kl. 9 idag og er lvl 10. Kan human plassen utenat da, så det går ganske fort selvom jeg ikke har gruppe.

Hadde jeg vært hjemme i helga hadde jeg vel vært lvl 23.

Skrevet

Værtfall på Alliance siden på Daggerspine så er noen i lvl 31, 2 stykker eller noe, det er helt sykt spør du meg, er bare 17, siden jeg gikk glipp av mange timer den første dagen.

Signup greiene ble tatt ned vet dere.

Skrevet
En i guildet mitt har blitt lvl 34. Selv er jeg lvl 15 (Var borte 8 timer igår da :) )

Vet ikke helt om jeg tror på den

Her er det en i min guild som har kommet veldig langt

post-172-1108342214_thumb.jpg

Skrevet
En i guildet mitt har blitt lvl 34. Selv er jeg lvl 15 (Var borte 8 timer igår da :) )

Vet ikke helt om jeg tror på den

Ops, skriveleif :blush:

Mente selvfølgelig 24.. Tror han har blitt 25 eller 26 nå :hmm:

Skrevet (endret)

er selv lvl 21 og har sittet opp i 2 dager for å få opp blacksmithing skillen min så jeg kan få meg litt bedre utstyr. Utrolig deilig å mine når det ikke er en sjel på servern som f.eks klokka 5 en mandags morgen :whistle:.

For all del , rush ikke med å gå opp i levlene, ødelegger litt av morroa syntes nå jeg men. Skal jo kose seg litt også eller hva ? :yes:

Endret av Keylar
Skrevet
Jeg er nå level 18. Levler ca 1-2 levler om dagen... :hmm:

Be om penga tilbake for mattekurset ditt :)

18(levelet ditt)/3(max. dager spilling) er nærmere 6 lvl om dagen...

Vet jo at det går fort i starten men det bare så så morsomt ut når vi tross alt bare har spilt 3 dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...