Gå til innhold

Forbanna kø tull!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Andre som begynner å bli skikkelig forbannet over den jævla køen du blir satt i når du skal spille wow?

Jeg betaler over 100 spenn i måneden, og da forventer jeg å spille når det passer meg.. er så ufattelig drit å sitte 30 min i kø!!

Har vi noe vi skulle ha sagt til Blizzard angående dette problemet?

Endret av GodSlayer
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

hvilken server spiller du på?

Ble akkurat kicka fra silvermoon av merkelige grunner. måtte sitte et par min i kø, ja, men er ikke noe å sutre over da.. Det er faktisk en grunn til at det er begrensinger på serverne, og det er jo fordi at det ikke skal blir for høy latency. Foretrekker heller å sitte 3-6 min i kø, enn å spille på en server hvor det er konstant etterslep og lagg, pga. for mange brukere!

edit: de få minuttene du sitter i kø kan du:

- Hente Cola/leskedrikk.

- Ta en tur på do.

- rydde skrivebordet

- Lese i meningsløse forum tråder på hw.no

- klø deg i øret!

etc. :p;)

Endret av bigben247
Skrevet

3-6 minutter i kø er greit, men problemet er når vi kommer opp i 30 til 60 minutter i kø ;)

Jeg gikk iallefall over til en annen server, ble for mye for meg å vente en halvtime hver gang pcen krasjet.

Blizzard burde vel kanskje sagt stopp og låst serveren før det ble så fullt, men da antar jeg at det hadde blitt enda mer sutring :hmm:

Skrevet

Er det ikke alltid slik det er da i begynnelse av mmorpgs?

Men er jo forsåvidt enig i at det kan være noe herk, spesielt siden man betaler 100 kr i måneden for dette.

Har forøvrig ikke spillet selv. Men håper jeg får lov til å spille det. Må spøøre først ;)

Skrevet
Andre som begynner å bli skikkelig forbannet over den jævla køen du blir satt i når du skal spille wow?

Jeg betaler over 100 spenn i måneden, og da forventer jeg å spille når det passer meg.. er så ufattelig drit å sitte 30 min i kø!!

du vet du kan unngå dette problemet?

Bare velg en annen server. Hadde det vært kø på alle serverne hadde jeg skjønt dere.

Skrevet

Er ikke alltid like enkelt å velge en annen server. Ofte spiller du med et guild eller en vennegjeng, og det er kjipt å være den eneste som sitter på en annen server. Gjerne fordi noen ikke gidder begynne på nytt er det vanskelig å få hele gjengen over :yes:

Skrevet
Hadde jo vært kjekt om ting fungerte da, ikke noe galt i og forlange det. Betaler du penger for ett produkt så forventer du vel at det skal fungere eller? :yes:

ja, men at ALLE velger samme server er rett og slett noe blizzard ikke kan gjøre noe med. De kunne jo latt det blitt fri transfer av characters over servere, men av en eller annen grunn føler jeg at dette ville ha blitt misbrukt/utnyttet på en eller annen slibrig måte

Skrevet
Er ikke alltid like enkelt å velge en annen server. Ofte spiller du med et guild eller en vennegjeng, og det er kjipt å være den eneste som sitter på en annen server. Gjerne fordi noen ikke gidder begynne på nytt er det vanskelig å få hele gjengen over :yes:

Akkuratt!

Er nr. 120 i køen på burning blade serveren nå etter å ha stått en halv time i kø :s

Skrevet

du vet du kan unngå dette problemet?

Bare velg en annen server. Hadde det vært kø på alle serverne hadde jeg skjønt dere.

Så enig, hvis det er sååå irriterende så bytt server.

Skrevet

Sier heller ikke at det er blizzards feil, bare påpeker at det ikke er rart han blir litt frustrert når jeg går utifra at han holder på med en char han liker på en server, og at han må stå i kø gjerne 20 minutter hver gang han vil spille litt ;)

Fritt serverbytte hadde blitt rot tror jeg. Sikkert en stor påkjenning for serverne, og det ville være enkelt for spillere å skifte server for å selge ting der det er et større marked for det. For eksempel: Førstemann med linen bags på den helt nye serveren

Skrevet
ville nok blitt heftig abuse om man fikk bytte server med en char.

kunne kanskje gått med maks 1 overflytting per char.

Ja, de burde det. De bør skjønne at det må gå an å gjøre det. Og evt. måtte bytte nick, hvis det var noen som het det fra før. En gang hadde gått.

Kanskje alle low, plutselig hadde blitt high og omvendt :p

Skrevet

Det er litt drøyt med 60 min i kø. Vi betaler tross alt for dette. Capen bør økes betraktelig, det er ikke SÅ mange i noobområdene nå

Skrevet (endret)

Det som BURDE gått ann, var å betale en viss sum penger (real cash) for å skifte server...

Ikke bare bare å skifte når alle du kjenner + guilden din spiller på den serveren... Prøve å få alle til å skifte etter å ha dratt seg gjennom de første 20lvl'ene? Good luck!

PS:

Når jeg først er i klage humør, er det bare meg som er lei av å måtte gå inn på US forumet når jeg vil lese om wow? EU siden virker kanskje 1 time til dagen... Jeg mener, hvor vanskelig kan det være å ha en webside oppe?

Endret av GodSlayer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...