Gå til innhold

Fulle realms "allerede"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må folk som spiller i USA stå i kø i evigheter også?

Eller er det laget noen slags ordning på det? Jeg spiller på ravencrest og havna nr 750 i kø. Ganske slitsomt om man må vente en time før man kan spille hver gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sinnsykt irriterende. Man kan ikke bare bytte server når man spiller sammen med mange andre, og i tillegg har kommet i gang med characteren sin. Spillet klikket nettopp i sted, så nå står jeg faen meg i kø igjen.

Skrevet
Jeg er klar over at det er skitt å sitte i kø, men det er ikke værre enn å velge en annen server.

Det er litt vanskelig når alle kameratene mine spiller på serveren. Uansett så har nesten alle serverne kø nå. Du må innrømme at dette er dårlig.

Skrevet

for å rette på disconect hele tiden kan dette funke, fikk det i fra blizzard sine sider, det gjeldr bruk av standard xp firewall.

høyre klikk på din internett tilkobling

velg avansert

trykk deretter instillinger nederst på avansert seksjonen

på den menyen du får fram trykk på legg til

fyll så ut den tingen som dukker opp med enten ip adressen din eller navnet på maskinen din, eksempe ola's spillemaskin etc

på de 2 seksjonene hvor port nummeret skal tastes in skriv: 3724

pass på at tcp er merket.

hadde det samme problemet på betaen og dette fikset det for meg.

Skrevet

Jævla havlferdig drittspill sier nå jeg i allefall !

Først ble hele i går ettermiddag og kveld wasted p.g.a. en kunne ikke komme inn å lage konto..

SÅ: Krasjer faen meg driten hvert 10'de minutt omtrent og gjør det umulig å spille i party.

Og det går ikke an å skylde på pc'en da den fungerer knirkefritt på alt annet av spill eller hva det skulle være.

Dette her jævelskapet bør faen meg komme ut med en patch aller hva som trenges og fikses innen i morgen ellers selger jeg hele dritten og folk kan WOW'e seg uten meg !

:thumbdown:

Grr....

Skrevet (endret)
Dette her jævelskapet bør faen meg komme ut med en patch aller hva som trenges og fikses innen i morgen ellers selger jeg hele dritten og folk kan WOW'e seg uten meg !

Grr....

Don't let the door hit you in the back on your way out.

Funker fint hos de fleste, så noen form for konflikt er det vel med din maskinvare. Hadde hjulpet litt om du fortalte spesifikt hva som er feil.

Du har jo faan ikke gjort annet enn å sutra i alle postene dine

Endret av apollox
Skrevet

Makan til uvitenhet!

Grunnen til at det oppstår kø er at alle holder seg i noob områdene. Etterhvert som folk fordeler seg rundt på kartet vil kapasisten på serveren øke.

Slik er det. Slik vil det alltid være.

Skrevet

Det burde være stopp, etter at maks folk har registrert seg på en server.

Så hvis du kjøper WoW 1 dag etter release, vil du bli frahindret fra å joine serveren som alle kameratene dine spiller på?

Skrevet

Grr....

Don't let the door hit you in the back on your way out.

Funker fint hos de fleste, så noen form for konflikt er det vel med din maskinvare. Hadde hjulpet litt om du fortalte spesifikt hva som er feil.

Du har jo faan ikke gjort annet enn å sutra i alle postene dine

Så skal du holde kjeft selv til du vet hva det dreier seg om ! :)

Spillet krasjer uansett innen 10~15 minutter samme hva jeg gjør/ikke gjør i spillet.

Error code e "access violation etc" å Error report oplegget funker ikke.

Maskinen er 110% ok og det er KUN WOW som kødder av mine samtlige 40 spill.

Neida, ingen overklokking, jada alle drivere er up to date å WHQL etc.

Ser på fora at dette er ikke uvanlig.

Mistenker at det er ein GPU issue.. Har XP Pro eng. å 6800GT kort på 66.93 ref.drivere.

Er bare sur etter all hype å no go.

:cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...