Gå til innhold

Alle wow problemer!

Anbefalte innlegg

Skrevet
andre enn meg som har problemer med å connecte til www.signup.wow-europe.com ??

hadde du lest litt lengre oppe i denne tråden, så hadde du sett at registreringssidene er tatt ned..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
andre enn meg som har problemer med å connecte til www.signup.wow-europe.com ??

hadde du lest litt lengre oppe i denne tråden, så hadde du sett at registreringssidene er tatt ned..

ja jeg leste det nå :p

Skrevet
isåfall, last ned final betaen, du kan innstalere med den nemlig :thumbup: da trenger du ikke cdene bare key osv

Okay. Takker så meget for svar.

Hvor lastes denne ned, om den tid skulle komme forresten?

Skrevet

Nede eller ikke, man ska visstnok kunne spille med final beta.. og da æ bare sitter med us-plater at hand, cd`ene mine e i oslo, og ikke minst bak en brannmur som ikke tillater blizzard sine "geniale" downloader så få æ finne på nokka for å få spilt.

Noen som vet kor æ får tak i betaen, vær så snill å svar.. æ vil også spille :(

Skrevet
Nede eller ikke, man ska visstnok kunne spille med final beta.. og da æ bare sitter med us-plater at hand, cd`ene mine e i oslo, og ikke minst bak en brannmur som ikke tillater blizzard sine "geniale" downloader så få æ finne på nokka for å få spilt.

Noen som vet kor æ får tak i betaen, vær så snill å svar.. æ vil også spille :(

google og blizard sine sider,

eller fileplanet

Skrevet

Ser ut som andre får registre??

Er det bare meg og keyen da? har testet 5-7 ganger og skrevet keyen på ny

The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters

Skrevet (endret)
jeg ødela den steinen som får deg "hjem"....

hvor å skaffe ny?

Hvordan greide du det? :p Tulling! Kanskje du kan create en character og sende den i posten til deg selv?

Edit:

Stian234567: trodde registreringssidene var nede, jeg?

Endret av darkness|
Skrevet
jeg ødela den steinen som får deg "hjem"....

hvor å skaffe ny?

Hvordan greide du det? :p Tulling! Kanskje du kan create en character og sende den i posten til deg selv?

Edit:

Stian234567: trodde registreringssidene var nede, jeg?

Ja det ser ut som det... men jeg var inpå en annen tråd, der det var en som hadde fått registret :|

Jaja får bare vente videre

Skrevet

Er ikke noe problem det, du får ny sten så snart du snakker med en Inn-keeper, og gjør det Inn-et til ditt hjem. Å poste stenen funker nok dårligere, da den såvidt jeg husker er soulbound.

Skrevet
Er ikke noe problem det, du får ny sten så snart du snakker med en Inn-keeper, og gjør det Inn-et til ditt hjem. Å poste stenen funker nok dårligere, da den såvidt jeg husker er soulbound.

Det kan nok stemme ja. Bra prestert å ødelegge den egentlig.. :thumbup:

Skrevet

Jeg regga account og alt , men når jeg skal logge inn på accounten får jeg :

"The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters"

noen som vet no om det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...