mintman Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Fordi jeg har en av de IP'ene? Ville du ha ventet i en halv time eller i en dag? Jeg tar avstand fra retoriske spørsmål med manglende rot i virkeligheten. Tror du virkelig at det hadde tatt en halvtime hvis den løsnignen hadde blitt brukt? Kanskje ikke, men det ville tatt mye mindre tid enn det tar nå..... Si meg har dere i det hele tatt lest noe av det som stod på sidene til Blizzard? Det står ingen steder at det er serverne som er problemet, det er betalingsvalideringen i kontoregistreringen som klusser. Derfor har de tatt ned regserveren for å fikse dette. Fra Forumet Ehhh...ble ikke denne kommentaren skrevet ved lanseringen i USA?
mobilfreek Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 håper at de fikser betalingprob fort må spille wow! prøvde og reg i den amrikanske siden men men det gikk ikke skulle bare teste
DezTruckTor Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Si meg har dere i det hele tatt lest noe av det som stod på sidene til Blizzard? Det står ingen steder at det er serverne som er problemet, det er betalingsvalideringen i kontoregistreringen som klusser. Derfor har de tatt ned regserveren for å fikse dette. Fra Forumet Siden første måned er gratis kunne de bare ha kuttet ut betalingsinformasjonen i registreringen akkurat nå, og heller lagt den til etterpå.....
Sirillion Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Vel, det er det europeiske forumet, og akkurat det samme som står der stod på http://www.wow-europe.com/en/ før de gikk ned.
Sirillion Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Si meg har dere i det hele tatt lest noe av det som stod på sidene til Blizzard? Det står ingen steder at det er serverne som er problemet, det er betalingsvalideringen i kontoregistreringen som klusser. Derfor har de tatt ned regserveren for å fikse dette. Fra Forumet Siden første måned er gratis kunne de bare ha kuttet ut betalingsinformasjonen i registreringen akkurat nå, og heller lagt den til etterpå..... Og du tror at det er "bare" så enkelt?
b-real Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Seriøst B|Real.... jeg har lagt merke til at du har prøvt å bruke dine moderatorrettigheter litt vel mye i det siste. Viss moderatorene hadde vært objektive og ikke ute etter å markedsføre seg selv som bruker hadde jeg vært glad. Ta å les videre bakover..nfo har kommet borsett fra at man vet at det er 1 server og serveren er nede og at man ikke kommer inn og at folk hater blizzard over alt i verden for noen timer/dager? Nada. Og at jeg ber om litt mer serriøsitet i posten..er det noe STOR overgrep på deres rettigheter her på dette forumet? Gid, det viste jeg ikke.
DezTruckTor Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Si meg har dere i det hele tatt lest noe av det som stod på sidene til Blizzard? Det står ingen steder at det er serverne som er problemet, det er betalingsvalideringen i kontoregistreringen som klusser. Derfor har de tatt ned regserveren for å fikse dette. Fra Forumet Siden første måned er gratis kunne de bare ha kuttet ut betalingsinformasjonen i registreringen akkurat nå, og heller lagt den til etterpå..... Og du tror at det er "bare" så enkelt? Det er så enkelt.....
Lapette Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ta å les videre bakover..nfo har kommet borsett fra at man vet at det er 1 server og serveren er nede og at man ikke kommer inn og at folk hater blizzard over alt i verden for noen timer/dager?Nada. Og at jeg ber om litt mer serriøsitet i posten..er det noe STOR overgrep på deres rettigheter her på dette forumet? Gid, det viste jeg ikke. Sier mannen som har over 7000 posts i "Søppel"-forumet (neida, jeg er enig med deg jeg)
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Mitt forslag er at de stengte for US - registrering og åpnet for EU-registrering på den i stedet, men det er kanskje ikke så lett nei, hvis man må omstille hele greien, og det er selve EU-systemet som er noe galt med. Jeg visste forresten ikke at det var betalingssystemet det var noe galt med. HVor står det? URL?
darkness| Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Mister vi gratis spille tid av dette? Eller er det 1 grtis måned etter at du har registrert? Nei, måneden gjelder fra man registrerer seg, og det er det veldig få personer som har gjort.... Tenk å tasse rundt alene i WoW. Må være ensomt..... Jeg tror de har det jævlig fint akkurat nå. Ingen lagg, ingen krangling om folkene de skal drepe.. Wish I was there.
oophus_3do Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Ahhh, så godt det er å ha registrert seg Har levla til lvl 8 nå, and I keep going... Hadde du sittet ved siden av meg nå hadde jeg knust trynet ditt,,, du vet, jeg vurderer sterkt å tracke alle som har registrert wow i norge og drepe dem alle,for så å håpe at du er en av dem Jaha.. ser tendensene til CS miljø allerede har kommet seg snikende innover spillet, tok ikke lenge før vi fikk en haug drittunger nei.. Så om jeg da forstår deg rett, om jeg går rundt å venter på en ting og ikke får den akkurat når jeg vil ha den, så kan jeg bare komme med draptrusler til folk rundt meg? Nice... Det er totalt irrelevant om du har ventet 100år eller 10 dager, slik oppførsel hører ikke hjemme noensted. Med det sagt så har jeg venta og vært toldmodig mange ganger, riktignok ventet jeg ikke på WoW annet enn at jeg spilte det 5minutter når jeg registrerte det tidligere i dag før jeg logga av. Men jeg vet hvordan det er å vente, men har ikke blitt i nærheten av så sinsyk man må være for å komme med draptrusler mot med mennesker.. Du virker som en oppegående person. Du må da skjønne att dette bare er tull? Ikke ta allt som står her så høytidligt!
DezTruckTor Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Sier mannen som har over 7000 posts i "Søppel"-forumet (neida, jeg er enig med deg jeg Men han er jo modurator...så det er rart (om han ikke modurerer søppel-forumet så) Men on-topic: Er det noen som har noe NY informasjon?
Thsan Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Kommer inn på wow sidene igjen da Blei litt nervøs når jeg ikk kom inn ! Håper de for fiksa det snart. Synes det var litt dumt og spørre om billing information når første måned var gratis. Holdt på å mekke konto klokka 2 idag, men mangla en kreditt kort nummer !
Anarion Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 oppe nå nei? funker ihvertfall ikke for meg "SURPRISE"
DezTruckTor Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 Er oppe nå ! LØP OG KJØP Ehhhh.....prøv den europeiske siden du.....
mobilfreek Skrevet 11. februar 2005 Skrevet 11. februar 2005 kanskje jeg ringer til wow-europe og spørr om problemet men sikkert mange andre som ringer så får nokk ikke snakke med en fyr før kl.4 i natt og da er sikkert problemet løst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå